Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 95 B4 2,0 8V szarpanie podczas jazdy

21 Lip 2010 11:12 4191 6
  • Poziom 10  
    Autko jak w temacie z automatyczną skrzynią biegów + sekwencyjna instalacja LPG. Problem polega na tym, że auto potrafi szarpać podczas jazdy z niewiadomych przyczyn. Czasem dzieje się to po przejechaniu kilkunastu a czasem kilkuset kilometrów w różnych warunkach atmosferycznych. Kiedy zaczyna szarpać obrotomierz skacze np w zakresie 2000-2500 a auto zachowuje się jak by zostało najechane na tył. Nie ma znaczenia czy jedzie się na benzynie czy na LPG.
    Objawy mijają po kilku/kilkunastokrotnym gaszeniu i odpaleniu silnika. Takie objawy utrzymują się nie tylko podczas jazdy ale również jeśli w trakcie wystąpienia objawów stanąć na poboczu wrzucić skrzynie na (P) dodać gazu na 2500 obrotów dzieje się to samo. Jednak auto nie gaśnie podczas szarpania.
    Około rok temu wymienione świece (3elektrodowe NGK), kable zapłonowe, cewka zapłonowa z modułem, czujnik hallotronowy, kopułka + palec.
    Objawy występują nieregularnie tzn raz w kilka razy w tygodniu, raz w tygodniu lub rzadziej.
    Ma ktoś pomysł co to może być czekam na opinie sugestie burzę mózgów itp.
  • Poziom 30  
    Moim pomysłem jest podłączenie pod komputer,stawiam na brudną przepustnicę.
  • Poziom 10  
    Dodam jeszcze, że podczas szarpania słychać jakieś cykanie jakby pod deską rozdzielczą i jeśli auto jest na gazie ustępuje zjawisko migającej kontrolki (od gazu). Kontrolka informuje o tym, że auto jest aktualnie na benzynie i jeśli silnik się rozgrzeje odpowiednio sam przełączę na gaz. Jednak podczas jazdy nie gaszę silnika a tak się dzieje. Jeśli jest na benzynie też słychać cykanie pod deską tylko tyle, że nie ma objawów związanych z gazem. Może to coś z zapłonem stacyjka lub cewka ?
    Co prawda cewka była wymieniona ale na nie oryginalną.
  • Poziom 10  
    Po wymianie kostki pod stacyjką nie pomogło. Podpięcie pod komputer też niczego nie wyjaśnia bo było czysto i bez błędów. Podczas jazdy w pozycji na (N) czyli na luzie bez dodawania gazu obroty skaczą w zakresie 900-1300 po czym wraca wszystko do normalności i za jakąś chwile znowu to samo.
  • Poziom 10  
    Wymiana przepływomierza powietrza i cewki zapłonowej na inną też nić nie dały
  • Poziom 1  
    sprawdz cewkę ja tak miałem u siebie i miała ona przebicie wymieniłem i po kłopocie
  • Poziom 10  
    Dopiero wymiana czujnika spalania stukowego przyniosła efekt. A przynajmniej od 2 miesięcy mam spokój.