Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa stacji dokującej z głośnikiem i baterią

zawias2704 22 Lip 2010 12:36 2133 25
  • #1 22 Lip 2010 12:36
    zawias2704
    Poziom 9  

Witam,
    Całkowicie nie znam się na elektronice :D
    Mam taki mały głośniczek no-name:
    Budowa stacji dokującej z głośnikiem i bateriąBudowa stacji dokującej z głośnikiem i baterią

No i chcę sobie zrobić z tego stację dokującą do empetrójki, z tym, że na baterię. No i ma to wyglądać tak:
    Budowa stacji dokującej z głośnikiem i baterią (to jest pudełko. z lewej głośnik, z prawej empetrójka (podłączona przez minijack), z tyłu będzie ten głośnik podłączony do baterii za pomocą kabla minijack. No właśnie, tylko czy da się tak zrobić?
    Mam głośnik. Podłączam minijackiem do plusa i minusa, no i co dalej? Chcę tego głośnika podłączyć do baterii i do wtyczki, żeby dźwięk z tej mp3 szedł przez głośnik. Tylko jak?

No i jaka bateria utrzyma stosunkowo długo ten głośnik? Myślałem nad baterią 3R12.
    Liczę na Waszą pomoc.

-1 25
  • Pomocny post
    #2 22 Lip 2010 12:45
    Emil2543
    Poziom 16  

Potrzebny jest wzmacniacz bez niego możesz sobie podłączyć słuchawki :idea:

0
  • #3 22 Lip 2010 13:06
    zawias2704
    Poziom 9  

No a bateria?

Dobra, mam takie coś w starych głośnikach (z nich mam tą satelitkę):

Budowa stacji dokującej z głośnikiem i bateriąBudowa stacji dokującej z głośnikiem i baterią

Ale przecież to jest duperelek, 2 waty... Na pewno trzeba do tego zasilacz?

0
  • #4 22 Lip 2010 13:39
    Emil2543
    Poziom 16  

Do jednego głośnika wystarcza jak połączysz 2 kanały ze sobą zrób jeszcze zdjęcie tej czarnej kostki z wieloma nóżkami

0
  • #5 22 Lip 2010 13:49
    zawias2704
    Poziom 9  

Budowa stacji dokującej z głośnikiem i bateriąBudowa stacji dokującej z głośnikiem i bateriąBudowa stacji dokującej z głośnikiem i baterią