Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aeon Pulsar czy warto kupić i co to warte?

xsiasia 22 Lip 2010 14:17 824 2
  • #1 22 Lip 2010 14:17
    xsiasia
    Poziom 9  

    Witam mam okazje kupic skuter Tj:

    Aeon Pulsar

    Cena (brutto):
    700 PLN / 170 EUR

    Kategoria:
    Skuter

    Informacje:
    Rok produkcji: 2000, 22 000 km, Pojemność skokowa: 125 cm3, benzyna, niebieski, Rodzaj napędu: Pas napędowy, Pojazd uszkodzony,

    Opis pojazdu:
    Brak gaźnika.Zarejestrowany na 50 cm

    I mam dylemat czy nie bedzie problemu z częsciami itp. i czy nie bedzie sie to
    psuło ... nie miałem nigdy jeszcze zadnego skutera...

    PONIŻEJ 3 ZDJECIA TEGO SKUTERA

    0 2
  • #2 01 Sie 2010 09:23
    gtr1234
    Poziom 1  

    Cześć jestem nowy ale ten skuter o którym piszesz to straszne badziewie a gaźnik kosztuje więcej niż nowy skuter odradzam ten zakup bo miałem taki sam skuter i to była porażka.
    POZDRAWIAM
    GTR115

    0
  • #3 01 Sie 2010 12:08
    xsiasia
    Poziom 9  

    Ok ,Dzieki za info :)

    0