Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak podłączyć odcięcie zapłonu w VW Passat 91rok?

05 Wrz 2004 10:19 3010 8
  • Poziom 15  
    Ostatnio zamontowałem autoalerm i jest w nim funkcja odcięcia zapłonu.

    Chciałbym to podłączyć ale nie wiem gdzie. :-(
    Gyby ktoś wiedział i powiedział to byłbym wdzięczny.Chidzi mi o to gdzie znajduje się ten przewód(czy przy skrzynce bezpieczników czy gdzie indziej) jaki kolor przewodu itp.
    Cały autoalarm i cz zamontowałem bez schematu ale jeszcze chciałbym zrobić to odcięcie zapłonu.
    z góry dzięki
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 21  
    Musisz wpiąć się w czerwono-żółty przewód pompy paliwa znajdujący się w czerwonym złączu konektorowym (H-1) w skrzynce bezpieczników.

    Powodzenia :)
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 15  
    bardziej mi się rozchodziło o odcięcie zapłonu a nie paliwa.
    Odetne zasilanie pompy paliwa ale i tak samochód odjedzie na gazie :-)
    To chyba bardziej pasuje dla silników Diesla.

    Tak więc ponawiam pytanie.
  • Poziom 12  
    Można zrobic odcięcie na cewce wysokiego napiecia (przewód kolor czarny) lub mniej zalecane przy stacyjce gruby czarny przewód na zewnętrznym przekaźniku minimum 40A zastosować.
  • Poziom 15  
    A czy ten z cewki idzie od razu do stacyjki czy wchodzi gdzieś po drodze na skrzynkę bezpieczników?
    Ten przy stacyjce to jest dość gruby i ta moja centralka (przekaźnik w niej) ma miejszy amperaż.
    Szukam tego przewodu od cewki gdzieś w kabinie żebym nie musiał kłaść przewodów do silnika
  • Poziom 12  
    powinien byc ten przewód w wiązce kabli idących do silnika od bezpieczników
  • Poziom 27  
    Przetnij ten czrny przewód włącz amperomierz i zobaczysz że sie idzie nim więcoj niż 10A. okoo 1,5 A na cewke i inne tamtew zapłonowe , zasilanie stopu jak naciśniesz pedał około (2*21/12)A+jak wbijesz wsteczny to tyz tym kablem pocięgnie tyle samo. Posumuj i wyjdzie nie za wiele. Montuje tak od 4 lat i robi bez problemu. Nigdy nie miałem problemu. bAle sam sobie sprawż wbij amperomierz włącz co się da i zobacz czy twój wewnętrzny przekaźnik da sobie rade. Ten kabelek tylko tak grubo wygląda ale za dużo w nim nie płynie. Pozdrawiam.
  • Poziom 15  
    ja bym przy stacyjce nie radzil bo jak sie robi wlam to i tak kable przy stacyjce sie rozpr.... ja zrobilem w audiku przy module w silniku i wtedy wystarczy maly przekazniczek np 5 amper pozdrawiam
  • Poziom 27  
    Każdy kabel ma dwa końce a jego drugi jest gdzieś w bezpiecznikach. Ale tu kolega ma i tak wbudowaną blokade to dla złodzieja laika i tak pikuś.Ja nigdy nie stosuje wbudowanej blokady. Nie dużo roboty jest zamontować przekaźnik a kable do niego idą razem ze wszystkimi innymi i jest na pewno trudniej to rozbroić. Pozdrowionka.