Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ferguson Ariva 200 i moduł polsatu - problem

ALOSZKA 22 Lip 2010 16:36 5657 5
  • #1 22 Lip 2010 16:36
    ALOSZKA
    Poziom 13  

    Witam
    od pewnego czasu mam problem z dekoderem ferguson ariva 200 który współpracuje z dokupionym modułem polsatu cyfrowego
    Sam moduł jak i dekoder strasznie się grzeją, ale to nie jest wielki problem, chodzi o to że co chwila wyskakuje komunikat albo " zakodowane" albo " włóż kartę"
    nadmienię iż posiadam najnowszy soft ze strony producenta
    i teraz nie wiem co mam oddać na gwarancje..
    proszę o pomoc specjalistów w tej dziedzinie
    dziekuję

    Regulamin p.11.1. Proszę poprawić. [TS]

  • #2 22 Lip 2010 22:04
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

    Moduł polsatu!

  • #3 23 Lip 2010 10:17
    arcon_sat
    Poziom 12  

    Poprzednik ma rację. Trzy razy reklamowałem moduł w CP. Idź do nich i powiedz... że nie współpracuje z dekoderem i by wgrali CI najnowszy soft do Cama. Mi pomogło. Moduł był w serwisie jakieś 3 tygodnie i po powrocie wszystko działa ok.

  • #4 23 Lip 2010 17:57
    kajron
    Poziom 28  

    Niekoniecznie panowie moduł najlepiej sprawdzić na innym dekoderze ja uważam ze dekoder do serwisu (co napisałem wcześniej a zostało usunięte !!!! ) Dokładnie taką samą usterkę przerabiałem na swoim ,zrobiłem sam bo była bez gwarancji (spadek napięcia zasilającego czytnik ).

  • #5 24 Lip 2010 11:19
    arcon_sat
    Poziom 12  

    a próbował kolega -przestawić w |Menu fergusona zasilanie karty z 6V na 3V i odwrotnie????

  • #6 26 Paź 2010 18:34
    AGrodecki
    Poziom 10  

    Mój problem wygląda następująco:
    Nowy odbiornik Ferguson Ariva 200 + 2-letni moduł CP bez problemu współpracujący dotychczas z Fergusonem 7018 - objawy: CZASAMI Ariva 200 nie chce się włączyć lub włącza się nawet po 2-3 minutach (!)
    Mój krok pierwszy - reklamacja odbiornika (koszt = wysyłka).
    Odbiornik wymieniony (całkowicie nowa płyta)
    Rezultat - bez zmian
    Mój krok drugi - zakup nowego modułu CP (koszt = 99zł)
    Rezultat - bez zmian

    I co na to powiecie?
    Ferguson twierdzi, że ich odbiornik jest wspaniały i, owszem, były problemy na początku produkcji, ale teraz już NIKT OPRÓCZ MNIE nie ma takich problemów :)
    Polsat: "trzeba było nie kupować badziewia, ale i tak powinno działać".

    Na mój elektroniczno inżynierski rozum i nos, problem jest natury sprzętowej i wynika z błędu konstrukcyjnego w zasilaniu Fergusona. Żałuję że dałem się wmanewrować w nie potrzebny zakup kolejnego modułu CP. No cóż, rzeczywiście - "trzeba było nie kupować badziewia"...

    Najciekawsze, że Ferguson testuje dekoder przez 24h (podobno) i jeśli problem nie wystąpi, to PROBLEMU NIE MA i dekoder wraca jako "sprawny". A zjawisko wcale nie musi wystąpić w ciągu 24h. Czasami 2-3 dni nic się nie dzieje.

    Chyba jednak jeszcze raz im wyślę ten dekoder.

    dodano:

    No więc odebrałem z naprawy Arivę 200, którą wysłałem wraz z modułem CP oraz - UWAGA - z nagranym na płycie filmem na którym widać jak usiłuję uruchomić dekoder.
    Można by powiedzieć - komplet potrzebnej wiedzy i narzędzi.
    I co?
    Otrzymałem list następującej treści:

    "Szanowna Pani!
    Odbiornik FERGUSON ARIVA 200 nr seryjny... został sprawdzony w naszym serwisie. Podczas wielogodzinnych testów dekoder testował się na module C+ nie stwierdzono żadnych usterek. Przyczyna usterki jest uszkodzony Pana moduł.
    Z poważaniem Serwis Ferguson", pieczątka, podpis nieczytelny

    Biorę ten dekoder, wkładam moduł, nie odpala. Wyjmuje moduł, nie odpala. Kilka razy włączam i wyłączam - wreszcie odpala. Wkładam moduł - znowu nie odpala. Wkładam "uszkodzony" moduł do Fergusona 7018 - DZIAŁA BEZ PUDŁA i to od razu.

    Poczułem się potraktowany jak idiota i bezczelnie "olany" przez krajowego producenta firmę Ferguson. Nie dość że poniosłem koszt wysyłki tej PADLINY o nazwie Ariva 200 do serwisu, nie dość że wykosztowałem się zupełnie niepotrzebnie na nowy moduł CP, to zupełnie zignorowano problem i nawet nie wypróbowano dekodera na module CP.

    Próby (liczne) dodzwonienia się do serwisu - bezskuteczne.

    Zastanawiam się co zrobić dalej, żeby zabolało.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME