Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL CORSA 1.5D ISUZU usterka alternatora????

DRIVER2009 24 Lip 2010 11:53 5082 11
  • #1 24 Lip 2010 11:53
    DRIVER2009
    Poziom 9  

    Witam. Zregenerowano mi alternator HITACHI 4-ro pinowy.
    Po zabudowaniu, podpięciu alternatora i odpalenia samochodu, stopił sie przewód ładowania akumulatora, opisany w innych tematach jako "S" . Proszę pilnie o pomoc, bo wymieniłem przewód, a nadal sie grzeje. :( Pozdrawiam.

    0 11
  • #2 24 Lip 2010 12:22
    viper555
    spec od auto-elektro

    Oddaj alternator z powrotem do tych co regenerowali.P

    0
  • #3 24 Lip 2010 12:25
    DRIVER2009
    Poziom 9  

    alternator był już na stole probierczym i pomiar nie wykazał żadnych nieprawidłowości.

    0
  • #4 24 Lip 2010 14:56
    viper555
    spec od auto-elektro

    Mam nadzieję że piszesz o dobrym przewodzie ,bo S to przewód pomiarowy więc na nim nie ma obciążenia.P

    0
  • #5 25 Lip 2010 16:57
    DRIVER2009
    Poziom 9  

    teraz okazuje się, że spalił sie przewód zapłonu (IG). Po odpaleniu auta nadal wymieniony przewód się grzeje, a ładowania jak nie było tak nie ma. Pytałem znajomego, to powiedział, że " stacyjka gdzieś dostaje masy"... hmm... interesujące.

    Dodano po 2 [minuty]:

    dodatkowo jak podłączone są przewody zapłonu, ładowania i kontrolki ładowania nie świeci kontrolka ładowania, a jak odłączę przewód z zapłonu świeci kontrolka(czyli tak jak powinno być)... POMOCY.

    0
  • #6 25 Lip 2010 17:30
    viper555
    spec od auto-elektro

    DRIVER2009 napisał:
    teraz okazuje się, że spalił sie przewód zapłonu (IG)..


    W którym miejscu się spalił ,jeżeli wyciągniesz wtyczkę z alternatora i nic się nie grzeje tak jak pisałem oddaj alternator musi mieć zwarcie a przewód się pali bo nie jest zabezpieczony bezpiecznikiem.P

    0
  • #7 25 Lip 2010 17:42
    DRIVER2009
    Poziom 9  

    kapel stopił się na całej długości... od łączenia z wtyczką alternatora do kabiny. kabel dochodzący do stacyjki nie naruszony.

    0
  • #8 25 Lip 2010 18:05
    viper555
    spec od auto-elektro

    Zgadza się.P

    0
  • #9 25 Lip 2010 18:58
    DRIVER2009
    Poziom 9  

    więc co w związku z tym??:)

    0
  • #10 25 Lip 2010 19:29
    viper555
    spec od auto-elektro

    Zgadza się że zwarcie jest w alternatorze.P

    0
  • #11 25 Lip 2010 19:31
    DRIVER2009
    Poziom 9  

    oki, więc jutro wioze alt do elektryka i dam znać jak tylko coś sie dowiem. Dziękuje

    0
  • #12 16 Paź 2010 16:29
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    Podłącze się pod temat.
    Dwa lata temu wymieniłem alternator, bo z tym było by za dużo roboty. Ostatnio padła jedna dioda, wczoraj druga. Wymieniłem mostek i wydaje się być OK.
    ALE zauważyłem że franca (stojan) się pierońsko grzeje. Wystarczy że pociągne z niego kilkanaście A ;/ Z minimalnym obciążeniem jest ok, ale znów te 15 czy 20A nie powinno stanowić aż takiego wyzwania?!
    Nie zwróciłem uwagi czy grzał się przed ostatnią awarią, ale napięcie od początku napięcie zachowywało się podobnie. Na wolnych >13V, od 2500obr 14,2. Z minimalnym obciążeniem (wszystko wyłączone) 14,5

    Czyżby po prostu chiński paść?

    0