Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Aspire 7740G - zawieszanie się i wyłączający się ekran

24 Lip 2010 12:11 3149 8
  • Poziom 8  
    Witam
    Całkiem niedawno zakupiłem laptop Acer z serii Aspire model 7740G, na początku wszystko było w porządku lecz po krótkim czasie użytkowania zaczęły się problemy.
    Mianowicie: podczas przeglądania stron internetowych laptop potrafi się zawiesić, a ekran po chwili wyłączyć - żadnej reakcji, trzeba wyłączyć laptopa poprzez przytrzymanie przycisku do uruchamiania komputera. Problem ten nie pojawia się natomiast przy grach, zdarzyło się może tylko raz. Aż 3 razy w przeciągu krótkiego odcinka czasu laptop potrafił się tak zawiesić a ekran wyłączyć podczas użytkowania programu GIMP (program do obróbki grafiki). Przed tym "zawiasem" pojawiają się dziwne znaczki obok kursora myszki, lub przy pasku narzędziowym, zdarza się, że znaczki pojawiają się na całym ekranie, a komputer przestaje w ogóle reagować, czego udało mi się wykonać fotografie
    Acer Aspire 7740G - zawieszanie się i wyłączający się ekran

    Dziwi mnie bardzo, że nowy komputer tak się zachowuje.
    Tu rodzi się moje pytanie: co może być przyczyną takiego zacinania się laptopa połączonego z wyłączaniem się ekranu? Czy należałoby oddać laptop na gwarancje do serwisu?
  • Poziom 8  
    Nie znam tego forum i nie zależy mi na żadnych punktach...
    Bardzo proszę:Acer Aspire 7740G - zawieszanie się i wyłączający się ekran

    I napisałem: to się dzieje najczęściej podczas przeglądania stron internetowych lub użytkowania programu graficznego a nie podczas grania
  • Poziom 19  
    No to niestety spotkała Cię usterka układu graficznego, naprawa kosztuje, ale skuteczna pozwoli notebookowi żyć dłużej niż dotychczas.
    Koszta od ~210zł z 6m-c gwarancją bez wymiany układu.
  • Poziom 8  
    A czy ta naprawa nie podlega gwarancji? Usterka na pewno nie powstała z mojej winy i wynika z wadliwości zakupionego sprzętu.
  • Poziom 20  
    IDareKI napisał:
    A czy ta naprawa nie podlega gwarancji? Usterka na pewno nie powstała z mojej winy i wynika z wadliwości zakupionego sprzętu.


    Jeśli sprzęt jest na gwarancji to jak najbardziej może kolega z tego prawa skorzystać.
  • Poziom 19  
    Jeśli posiadasz gwarancje jak najbardziej dzwoń pod 0 801080650 (miej przygotowany dowód zakupu oraz model i numer seryjny notebooka) spakuj w kartonik i jazda do czech na serwis ;-)
  • Poziom 8  
    Dziękuję uprzejmie za rady i informacje, na pewno z nich skorzystam. Pozdrawiam :)