Witam.
Mam pytanie do użytkowników odnośnie mojego silnika z mercedesa OM621.918. 1988 ccm z "Pontona"
Silnik przed odstawką był po remoncie głównym.
Silnik długo stał, był odpalany raz, dwa razy w roku z powodu prac nad samochodem.
Wcześniej nie zwracałem na to uwagi bo stał w garażu a spaliny były odprowadzane wężem poza garaż.
Teraz nadszedł czas wyjazdu i okazało się że dość mocno kopci na niebiesko.
W międzyczasie był wymieniony wałek rozrządu, został założony wałek z silnika 240D.
ustawienie momentu wtrysku jest w porządku sprawdzałem metodą na kapilarę opisaną na forum.
Odpala bez problemu, kopci zarówno zimny jak i rozgrzany, pracuje równo.
Co może być przyczyną? Co mogę sprawdzić?
Mam pytanie do użytkowników odnośnie mojego silnika z mercedesa OM621.918. 1988 ccm z "Pontona"
Silnik przed odstawką był po remoncie głównym.
Silnik długo stał, był odpalany raz, dwa razy w roku z powodu prac nad samochodem.
Wcześniej nie zwracałem na to uwagi bo stał w garażu a spaliny były odprowadzane wężem poza garaż.
Teraz nadszedł czas wyjazdu i okazało się że dość mocno kopci na niebiesko.
W międzyczasie był wymieniony wałek rozrządu, został założony wałek z silnika 240D.
ustawienie momentu wtrysku jest w porządku sprawdzałem metodą na kapilarę opisaną na forum.
Odpala bez problemu, kopci zarówno zimny jak i rozgrzany, pracuje równo.
Co może być przyczyną? Co mogę sprawdzić?