Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MPW 4 Almera Tino przewody w panelu w drzwiach kierowcy

wybitny2 24 Lip 2010 22:51 1521 2
  • #1 24 Lip 2010 22:51
    wybitny2
    Poziom 10  

    Posiadam samochód Almera Tino 2004 1.8 16v . Chce mieć domykanie szyb wiec zakupiłem MPW-4 . Mam problem ze zlokalizowaniem przewodów w panelu w drzwiach kierowcy.

    -1 2
  • Relpol
  • Pomocny post
    #2 25 Lip 2010 10:43
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    ELECTRIC WINDOWS Positive control signal
    Front window, driver’s side:
    cut the the GREEN/RED wire.
    Front window, passenger’s side:
    cut the RED/WHITE wire.
    Rear window, driver’s side:
    Cut the YELLOW wire.
    Rear window, passenger’s side:
    cut the GREEN/WHITE wire.
    These connections must be done in the wiring harness coming out of the connector of the original
    push-button panel, in the driver’s side door.

    1
  • Relpol
  • #3 25 Lip 2010 13:37
    wybitny2
    Poziom 10  

    Chciałem się upewnić .Wielki szacunek dla carrier. Założyłem MPW 4 ale mam problem z funkcja stop-przerwanie domykania . Problem rozwiązałem przekaźnikiem. Moduł domyka szyby kolejno . Parami miałem kłopot z jedna szyba. Na przewodzie zamykającym z centralnego zamka jest stała masa plus impuls sterujący a skutek tego taki ze przednie szyby zamykają się szybko a na tył trzeba czekać gdyż mamy zwiększoną czułość na przeciążenie a szyby pracują lekko . Rozwiązanie tego problemu można wykonać przekaźnikiem czasowym 2SRP30 plus przekaźnik JZC-20F 12V 10A . Przednie szyby zamykają się w 13s(trzeba sprawdzić czas zamykania) czyli ustawiamy czas 13s i po tym czasie przekaźnik czasowy wyłącza masę która znajduje się tam cały czas.W skutek tego szyby z tyłu zamykają się szybko i nie trzeba czekać gdyż zmniejsza się czułość na przeciążenie .

    Instrukcja montażu MPW-4
    http://www.testronik.com/MODULY/MPW-4/In-MPW-4+.pdf

    STOP - PRZERWANIE DOMYKANIA SZYB(opis podłączenia przekaźnika JZC-20F 12V 10A)
    Siłownik otwieranie(LP) +12 I
    siłownik zamykanie masa(LP) I I (styk zwierający) Przewód biały MPW-4(sterowany masą)
    Masa czarny I

    link z przekaźnikiem czasowym
    http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p50,przekaznik-czasowy-2srp30

    Przekaźnik czasowy 2SRP30 (wyzwalanie plusem)
    VP+ - musi być podłączony na stałe do zasilania (+12V)(bezpiecznik15A)
    P - do przekaźnika + (JZC-20F 12V 10A)
    S - siłownik zamykanie (LP)(impuls sterujący)
    M - na stałe do masy
    Opis podłączenia przekaźnika JZC-20F 12V 10A do przekaźnika czasowego 2SRP30 (wyzwalanego plusem)
    P - do przekaźnika + I
    siłownik zamykanie(LP) I I (styk zwierający) brązowy MPW-4(sterowany masą)
    Masa czarny I

    Tłumaczenie opisu przewodów w drzwiach kierowcy

    ELEKTRYCZNE OKNA Pozytywny sygnał kontrolny
    Przód okno, strona kierowcy:
    utnij ZIELONYCH / CZERWONY drut.
    Przednie okno, strona pasażera:
    ucięta CZERWIEŃ / BIAŁY drut.
    Tylne okno, strona kierowcy:
    Utnij ŻÓŁTY drut.
    Tylne okno, strona pasażera:
    utnij ZIELONYCH / BIAŁY drut.
    Te wiązki muszą zostać zrobione w osłonie izolowanej wychodzącej z wtyczki oryginalnego
    przyciskowego panelu, w drzwiach strony kierowcy.

    0