Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 307 2,0 hdi 90km błąd P0090

26 Lip 2010 08:17 11297 26
  • Poziom 9  
    Witam! Mam problem z peugeotem 307 2,0 hdi 90 km w czasie jazdy zgasł i nie chce zapalić. Był koleś z kompem, pojawił mu się błąd p0090, nieznana usterka. Za pierwszym razem go wykasował, auto zapaliło 2 razy po chwili chciałem go uruchomić, to samo, nie chce zapalić i nie da się wykasować błędu. Jeśli ktoś wie co to za błąd i jak go usunąć proszę o info z góry dziękuję.
    Moderowany przez Rycho T:

    Proszę nie zakładać nowych tematów dotyczących tego problemu, jeden wystarczy.

  • Poziom 30  
    Zawór przepływu lub ciśnienia paliwa, z tego co pamiętam są tam dwa, jeden na listwie drugi na pompie, sprawdź czy jest paliwo w listwie ewentualnie jego ciśnienie.
    pozdr
  • Poziom 9  
    Dzieki, ale jakbyś mi powiedział czy ten zawór jak po wyjęciu trzeba go jakoś ustawć czy wystarczy wyjąć i włożyć obojetnie w jakiej pozycji. Pozdrzwiam.
  • Poziom 30  
    Jeden ma takie gęste sitko w którym zbierają się syfy z paliwa do tego filtr paliwa do wymiany, drugi po prostu się uszkadza więc raczej wymiana, w zależności od producenta w którymś przypadku siedzi w pompie wysokiego ciśnienia.
    pozdr
  • Poziom 9  
    Witam! sprawdziłem u siebie i mam jeden regulator, który siedzi na pompie, na listwie niema nic tylko czujnik ciśnienia. Zmieniłem wczoraj filtr i samochód zapalił normalnie i teraz jestem głupi co dalej z nim robić. Według nr błędu wychodzi ze to ten regulator ale zastanawiam sie jak do niego sie zabrać, żeby go potem dobrze wsadzić ma on jakieś punkty ustawcze czy pozycja nieam znaczenia. Pozatym wyświetla mi sie błąd na desce (ANTIPOLLUTION FAULT) jeśli dobrze ten błąd zrozumiałem to jet błąd zanieczyszczenia. Tylko czego?
  • Poziom 30  
    Filtr cząstek, temat opisywany dosyć często, więc pozostaje mi odesłać do szukajki
    pozdr
  • Poziom 39  
    Nie filtr cząstek. Po prostu komunikat o problemie z silnikiem mogącym mieć wpływ na czystość spalin, odpowiednik kontrolki silnika na desce. Odczytać i skasować defekty.
  • Poziom 30  
    Masz rację, przy czym najczęstszym problemem jest przypchany FAP albo brak płynu co oczywiście nie wyklucza innych usterek.
    pozdr
  • Poziom 9  
    Dzięki panowie za podpowiedzi, komunikatu juz niema po zmianie filtra paliwa przejechał kilka km i komunikatu niema ale mam gwoździa z tym regulatorem ciśnienia czy go nie wyjąć i oczyścić bo tym autem jeździ moja żona i niechę żeby gdzieś staneła. Tylko niewiem jak to zrobić. Pozdrawiam.
  • Poziom 30  
    Jak nie ma już błędów i nic się nie dzieje z autem to nie ruszaj, mogło sygnalizować usterkę regulatora ciśnienia spowodowaną przytkanym filtrem paliwa.
    pozdr
  • Poziom 9  
    Tak właśnie myślę ale nie daje mi spokoju ten błąd co go niemożna było wykasować a po wymianie filtra zrobiło sie nagle wszystko ok ale podjadę jeszcze na kompa i zobaczę co tam w pamięci ma i czy da się wykasować i wtedy może coś sie rozjaśni. A poza tym jak jest zimny to mi troszkę dymi i ma taką lekko nieregularną pracę jakby go rzucało. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
  • Poziom 27  
    Ludzie - zanim napiszecie to sie zastanówcie, a zwłaszcza PRZEM27 - w 90 KM nie ma FILTRA CZĄSTEK !!!

    Jak sie kolego nie znasz to nie doradzaj
  • Poziom 9  
    Witam! Czy filtr cząseczek jest czy go niema toniewiem niesprzwdzałem ale jeśli to nie to to wtakim razie co to moze być. Pozdrawiam.
  • Poziom 30  
    colin555 napisał:
    Ludzie - zanim napiszecie to sie zastanówcie, a zwłaszcza PRZEM27 - w 90 KM nie ma FILTRA CZĄSTEK !!!

    Jak sie kolego nie znasz to nie doradzaj


    OK, nie ma sprawy... chociaż Twoja wypowiedź nic nie wniosła do tematu.
    pozdr
  • Poziom 9  
    Ludzie spoko tu niechodzi o to żeby mówić kto na czym sie zna tylko o to by rozwiązać problem. Nikt na wszystkim sie niezna. Każda podpowiedz jest coś warta i chyba o to chodzi na tym forum. Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    To więc sprawdź swiece zapłonowe i kable wysokiego napięcia
  • Poziom 9  
    Kolego niewiem czy dobrze przeczytałeś temat postu tu chodzi o auto HDI i tu niema świec zapłonowych ani kabili wysokiego napięcia. Pozdrwiam.
  • Poziom 30  
    wilku53 napisał:
    Ludzie spoko tu niechodzi o to żeby mówić kto na czym sie zna tylko o to by rozwiązać problem. Nikt na wszystkim sie niezna. Każda podpowiedz jest coś warta i chyba o to chodzi na tym forum. Pozdrawiam.


    Właśnie dlatego nie komentuję :)
    pozdr
  • Poziom 9  
    ok, dzieki. Ale akurat z twoich podpowiedzi coś wywnioskowałem. Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Witam! Czy ktoś może m jeszcze coś podpowiedzieć co z tym zrobić na kompie sprawdzałem i wszystkie ciśnienia są ok. Jak ktoś coś wie to proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  • Poziom 39  
    Chłopie, co ty jeszcze chcesz tam grzebać jak jest dobrze? Nie psuje się to się ciesz i korzystaj z życia. Jakiej pomocy od nas chcesz?
  • Poziom 9  
    Witam! Narazie jest dobrze ale męczy mnie cały czas to czemu te auto nagle zgasło i generalnie nic nie zrobione i jeździ dalej niechcem żeby zaskoczyło mnie poraz drugi gdzieś na trasie wiec szukam kogoś kto mi może coś podpowiedzieć. Pozdrawia.
  • Poziom 30  
    Może miałeś przypchany filtr paliwa i dlatego mógł zgasnąć podczas jazdy, jeśli wymieniłeś filtr co mogło być przyczyną to tym samym zażegnałeś usterkę, nie ma sensu doszukiwać się problemu na siłę.
    pozdr
  • Poziom 9  
    Może i tak zobaczymy w środę na wakacje zobaczymy co się będzie działo, zrobię jakieś 800 km jak będzie wszystko ok to znaczy, że to był filtr. Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Witam! wszystko się uspokoiło jest teraz ok.
  • Poziom 13  
    Witam miałem u kumpla taki przypadek z filtrem pewnej taniej firmy na A. Wkład filtra po prostu rozkleił się i zablokował przepływ. Podobnie mogło być i w tym przypadku.
  • Poziom 9  
    Witam! Wymieniłem filtr i narazie jest ok. Pozdrawiam