Mogę ci podać pełną listę możliwych błędów dla tego sterownika i zapewniam, że takiego tam nie znajdziesz... swoją drogą w różnych urządzeniach diagnostycznych widziałem już różne durne tłumaczenia komunikatów na język polski. Może niech ten mechanik przełączy swoje urządzenie na język angielski albo poda sygnaturę błędu to będzie wiadomo o co chodzi.
Mogę jedynie zgadywać, że chodziło o błąd cewki, ewentualnie immobilisera.
Możliwe są błędy następujących 21 elementów (niektóre mogą mieć rozszerzone informacje):
Code: · Throttle Position (Potencjometr przepustnicy)
· Manifold Absolute Pressure Sensor (Czujnik podciśnienia w kolektorze)
· Lambda Sensor (Sonda lambda)
· Water Temperature Sensor (Czujnik temperatury silnika)
· Air Temperature Sensor (Czujnik temperatury powietrza /cieczy chłodzącej/)
· Battery Voltage (Napięcie akumulatora)
· Injector (Wtryskiwacz)
· Ignition Coil Firing cyl. 1+4 (Cewka zapłonowa cyl. 1 i 4)
· Ignition Coil Firing cyl. 2+3 (Cewka zapłonowa cyl. 2 i 3)
· Idle Stepper Motor (Silnik krokowy regulacji wolnych obrotów)
· Charcoal Canister (Zawór recyrkulacji oparów paliwa)
· Air Conditioner (Klimatyzator)
· Fuel Pump Relay (Przekaźnik pompy paliwa)
· Generic System Relays (Przekaźnik zespolony)
· Auto Calibration Parameters (Parametry samoadaptacyjne)
· RAM (Pamięć operacyjna)
· EPROM (Pamięć stała - program główny/mapy)
· EEPROM (Pamięć nieulotna - parametry adaptacyjne/zapamiętane błędy)
· Microprocessor (Procesor główny)
· TDC / RPM Sensor (Czujnik GMP / obrotów)
· Immobilizer (Immobilizer)
Innych błędów w tej centralce nie przewidziano.