Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Filtr cząstek stałych Touareg 3.0TDI

27 Lip 2010 08:48 13261 8
  • Poziom 15  
    Witam
    Mam problem z DPF otóż komputer wywala błędy 09300 i P242F, a samochód przechodzi w tryb awaryjny i mruga kontrolka świec żarowych. Prosiłbym o podanie kanałów bloków pomiarowych w których obserwuje się filtr oraz które okno co zawiera i jeśli ktoś wie jak przeprowadza się adaptacje aby wypalić filtr
    pozdrawiam
  • Osprzęt kablowy
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 15  
    dzięki wielkie spróbuje wypalić jak nic nie da to wymiana czeka, tylko martwi mnie jeszcze ten błąd czujnika
    09300- filtr cząstek stałych czujnik ciśnienia mechanizmu różnicowego, spięcie do gnd, pierw sprawdzę czy czujniki dpf dobrze są podłączone i czy nie zwiera któryś z przewodów
    pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Witam ..............można naprawić lub "wyłaczyć"!!!

    pozdro rox............
  • Poziom 15  
    witam
    próba kodowanie II i wpisanie 10016 wg instrukcji powyżej nie przynosi skutku nie uruchamia się procedura wypalania. prawdopodobnie dlatego że cały czas jest błąd 09300, wraca zaraz po wykasowanie a mówi on że czujnik różnicy ciśnień jest zwarty do masy, połączenia sprawdzone jutro będzie drugi czujnik, prawdopodobnie to może być przyczyna komunikatu emission worshop. jak rozwiąże problem dam znacpozdrawiam
  • Poziom 35  
    Do wypalania toleruje tylko P2002 resztę błędów i usterek musisz usunąć .
  • Poziom 12  
    Witam dołacze do tematu
    a co zbłedem p242f jakos usunałes ? mnie zapala sie zaraz po skasowaniu i to chyba nie pozwala wypalic filtra.

    Ktos umie pomóc??
  • Poziom 27  
    pisze wyraźnie "If the Particle Filter Load is above 68g the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating."

    Od oceny stanu filtra odpowiedzialny jest różnicowy czujnik ciśnień ("a nie ciśnienia mechanizmu różnicowego" - cokolwiek to znaczy) jeśli masz błąd tego czujnika (a tak piszesz) to ECU zakłada najgorszy scenariusz czyli niedrożność celowo uniemożliwiając uruchomienie reg.
  • Poziom 15  
    dokladnie jak pisze kolega. wymieniony czujnik różnicy cisnień i jest ok
    pozdrawiam