Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

stacja 2 DIN ktora Pioneer AVIC-F910BT vs Pioneer AVH-3200BT

28 Lip 2010 15:12 4867 4
  • Poziom 10  
    mam ogoromny problem z decyzja, nie moge dojsc do jakis konkretnych informacji, ktora z tych stacji bedzie oferowac lepszy dzwiek czy

    Pioneer AVIC-F910BT
    czy Pioneer AVH-3200BT

    nie gra dla mnie roli to ze 910bt ma nawigacje, liczy sie dla mnie tylko jakosc dzwieku, a niestety informacje w sklepach jakie otrzymalem bardzo sie roznia i jedni mowia, ze 910bt mimo iz to model z tamtego roku i nie posiada systemu ASR(advanced sound retrievier) czyli polepszania mp3-do jakosci prawie cd audio (model 3200bt) ma ta funkcje to 910bt to jest hi-end pioneera w stacjach 2din i bez tej funkcji i tak bedzie miec lepszy dzwiek niz ta 3200bt.

    tak wiec tu pytanie do was co kupic, jesli patrzymy na kryteria dzwieku, czy 3200bt czy f910bt.
  • Poziom 36  
    Witam,
    Osobiście wybrał bym na Twoim miejscu 910-kę. Powody są dwa:
    1) jest to wyższy model z wbudowaną nawigacją (choć czasami lubi się podobno wieszać i ma swoje humory);
    2) jeśli szukasz bardzo dobrego dźwięku i zbudujesz w samochodzie prawidłowe nagłośnienie to .... nie będziesz chciał w ogóle wykorzystywać formatu MP3 do odtwarzania dźwięku gdyż będziesz słyszał różnicę pomiędzy oryginalną płytą AudioCD a MP3 i to niezależnie od tego czy będzie to MP3 poddane tuningowi czy też nie.
    Mam możliwość w swojej stacji odtwarzania MP3 i nie pamiętam czy w przeciągu ostatniego pół roku chociaż raz korzystałem z tego :D . Chętnie wymienił bym tą funkcję stacji u siebie na sprawnie działające TMC w Polsce.
  • Poziom 10  
    tyle, ze problem jest taki ze ja nie wyobrazam sobie aby jezdzic z kilkunastoma plytami, ktore zasmiecaja mi samochod. od kilku lat slucham tylko mp3 w samochodzie i nie ma mozliwosci aby to zmienic.

    ps. gluchy tez nie jestem bo w domu mam konkretne naglosnienie i wiem co oznacza oryginalna plyta cd na dobrym naglosnieniu, jednak samochod ma byc dla mnie wygodny i zaplecze cd audio w samochodzie u mnie odpada, co nie oznacza ze zupelnie mi nie zalezy na tym jak brzmia mp3ki, skoro juz slucham tam stratnego formatu to niech brzmi jak najlepiej.
  • Poziom 36  
    infi napisał:
    tyle, ze problem jest taki ze ja nie wyobrazam sobie aby jezdzic z kilkunastoma plytami, ktore zasmiecaja mi samochod.

    Ja niestety też nie dlatego ... kupiłem już zmieniarkę CD.
    Wychodzę po prostu z założenia, że skoro w domu słuchanie muzyki sprawia mi radość i relaksuje to nie widzę powodu abym w samochodzie miał się katować MP3 i tak daleko mi jeszcze do tego aby dźwięk był idealny ale nie denerwuje się stojąc w korkach i jazda samochodem sprawia mi przy muzyce przyjemność.
    Nie namawiam Ciebie do niczego lecz przedstawiam swój punkt widzenia.
  • Poziom 10  
    tyle ze nie chce juz dokonywac kolejnych modyfikacji, glownie w mp3 widze wygode, zrzucam szybko co chce z pc na usbi juz, tylko wlasnie tak jak juz pisalem wczesniej mimo ze to "zle jakosciowo" mp3 to jesli juz kupuje sprzet to niech to bedzie stacja ktora zagra to mp3 lepiej, wiec caly czas prosze o rade do grania mp3 lepsza bedzie
    AVH 3200bt czy avic 910bt (cenowo prosze sie nie sugerowac, bo obie stacje mam do kupienia w tych samych cenach wiec nie robi mi to roznicy)