Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel astra II 2,0 DTL po wymianie pompy nie pali

oldi90 30 Jul 2010 02:51 8903 12
  • #1
    oldi90
    Level 10  
    Witam , mianowicie , od pcozatku , brakło mi paliwa w zasadzie na rezerwie dojechałem an stacje , zatankowałem za 50zł i od tamtej pory nie moge odpalic auta , pompa nie zaciaga paliwa i nie podaje go , z ogledzien widziałęm ze sterownik był wymieniany wiec , wywnioskowałem ze został zmieniony by pompa pojezdziła jakis czas , widac slady ciecia kabli itp . Kupiłem używaną pompe o tych samych nr 0470504003. przebieg 90tys i gwarancja 4miesiace. Pompa zamontowana itp , auto nie pali było jak jest przed wymontowaniem i wsadzeniem drugiej, pytanie , jesli zmieniany był wczesniej sterowni to i zmieniane były dawki paliwa , wiec na tutejszym sterowniku moze nie odpalac. Nie wiem cz sie myle . Zwracam sie tu o jakas porade , ja juz nie mam pomysłu . co moze byc nie tak . Co o tym sadzicie ?
  • #2
    yaaro
    Level 33  
    To robota dla fachowca, myśleże cięzko bedzi epomagac w takiej sytuacji.

    Nikt nie zna stanu nowej pompy może tez być uszkodzona.
  • #3
    herbizet
    Level 13  
    Pompa może mieć immobilajzer i bez przeprogramowania się nie obejdzie
  • #4
    yaaro
    Level 33  
    odczytaj błedy z ecu, i z samej pompy.
  • #5
    Mariusz Z.
    Level 19  
    Te silniczki, jak pociągną sobie powietrza zamiast paliwa, to trzeba się trochę nakombinować z odpowietrzeniem. Nie odpalisz go bez tego. Nie wiem dlaczego zacząłeś od wymiany pompy. Chyba, że została zarżnięta przez kręcenie na sucho.
  • #6
    bartez844
    Level 20  
    a moze by tak go odpowietrzyć i wtedy coś grzebać
  • #7
    Kłosiol
    Level 29  
    Może najprościej zalać plastikową obudowę z filtrem ropą i odpowietrzyć układ.... Czemu odrazu wymieniłeś pompę ??
    Zastosuj najprostsze ale i podstawowe metody na początek ...

    W tym silniku trzeba uważać i nie jeździć na kroplach ...
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    tomasz0703
    Level 25  
    Musisz odpowietrzyć pompką ręczną albo elektryczną na zapalonym zapłonie możesz po odpowietrzeniu psiknąć plaka jak odpali na plaku i zgaśnie to sterownik do naprawy (mogę naprawić ).Acha wymień przelewy przy tej robocie bo to groszowa sprawa.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    tomasz0703
    Level 25  
    Ale nie zawsze jest P1631 czasami jest czysto w sterowniku a elektronika padnięta.
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    Andrzej4620
    Level 2  
    Witam
    Miałem podobną sytuacje z moim oplem i nadal ją mam .Po przejechaniu jakiś 15 km samochód zgasł i niechciał odpalic . Gdy zaprowadzilismy go do mechanika okazało się że trzeba wymienic sterownik pompy , po jego wymianie odebralismy samochód i po przejechaniu 50 km zostawilismy go na noc i już nie odpalił . Znowu zaprowadziłem go do mechanika i teraz okazało się że trzeba wymienic całą pompe :( . Po jej wymianie gdy odebralismy wózek gdy wróciłem do domu na drugi dzień nie odpalił do tej pory . W przewodach paliwowych były banki powietrza to go odpowietrzylismy i nawet na wtryskach poszło paliwo i nic głuchy jak pień . Prosze o jakieś uwagi i pomoc!! jest to opel astr g 2.0dtl pomóżcie bo juz niewiem co mam robić!!