Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel astra II 2,0 DTL po wymianie pompy nie pali

30 Lip 2010 02:51 8177 12
  • Poziom 9  
    Witam , mianowicie , od pcozatku , brakło mi paliwa w zasadzie na rezerwie dojechałem an stacje , zatankowałem za 50zł i od tamtej pory nie moge odpalic auta , pompa nie zaciaga paliwa i nie podaje go , z ogledzien widziałęm ze sterownik był wymieniany wiec , wywnioskowałem ze został zmieniony by pompa pojezdziła jakis czas , widac slady ciecia kabli itp . Kupiłem używaną pompe o tych samych nr 0470504003. przebieg 90tys i gwarancja 4miesiace. Pompa zamontowana itp , auto nie pali było jak jest przed wymontowaniem i wsadzeniem drugiej, pytanie , jesli zmieniany był wczesniej sterowni to i zmieniane były dawki paliwa , wiec na tutejszym sterowniku moze nie odpalac. Nie wiem cz sie myle . Zwracam sie tu o jakas porade , ja juz nie mam pomysłu . co moze byc nie tak . Co o tym sadzicie ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 33  
    To robota dla fachowca, myśleże cięzko bedzi epomagac w takiej sytuacji.

    Nikt nie zna stanu nowej pompy może tez być uszkodzona.
  • Poziom 13  
    Pompa może mieć immobilajzer i bez przeprogramowania się nie obejdzie
  • Poziom 33  
    odczytaj błedy z ecu, i z samej pompy.
  • Poziom 19  
    Te silniczki, jak pociągną sobie powietrza zamiast paliwa, to trzeba się trochę nakombinować z odpowietrzeniem. Nie odpalisz go bez tego. Nie wiem dlaczego zacząłeś od wymiany pompy. Chyba, że została zarżnięta przez kręcenie na sucho.
  • Poziom 19  
    a moze by tak go odpowietrzyć i wtedy coś grzebać
  • Poziom 29  
    Może najprościej zalać plastikową obudowę z filtrem ropą i odpowietrzyć układ.... Czemu odrazu wymieniłeś pompę ??
    Zastosuj najprostsze ale i podstawowe metody na początek ...

    W tym silniku trzeba uważać i nie jeździć na kroplach ...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Musisz odpowietrzyć pompką ręczną albo elektryczną na zapalonym zapłonie możesz po odpowietrzeniu psiknąć plaka jak odpali na plaku i zgaśnie to sterownik do naprawy (mogę naprawić ).Acha wymień przelewy przy tej robocie bo to groszowa sprawa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Ale nie zawsze jest P1631 czasami jest czysto w sterowniku a elektronika padnięta.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Witam
    Miałem podobną sytuacje z moim oplem i nadal ją mam .Po przejechaniu jakiś 15 km samochód zgasł i niechciał odpalic . Gdy zaprowadzilismy go do mechanika okazało się że trzeba wymienic sterownik pompy , po jego wymianie odebralismy samochód i po przejechaniu 50 km zostawilismy go na noc i już nie odpalił . Znowu zaprowadziłem go do mechanika i teraz okazało się że trzeba wymienic całą pompe :( . Po jej wymianie gdy odebralismy wózek gdy wróciłem do domu na drugi dzień nie odpalił do tej pory . W przewodach paliwowych były banki powietrza to go odpowietrzylismy i nawet na wtryskach poszło paliwo i nic głuchy jak pień . Prosze o jakieś uwagi i pomoc!! jest to opel astr g 2.0dtl pomóżcie bo juz niewiem co mam robić!!