Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

schemat układu do wyświetlania trzech liczb (50, 70, 90)

30 Lip 2010 10:44 1169 4
  • Poziom 2  
    Witam. Jestem tu nowy i potrzebuję pomocy... mianowicie czy ktoś mógłby mi podać schemat układu do wyświetlania trzech liczb 50, 70 i 90 na wyświetlaczu siedmio segmentowym... które będą się zmieniać w zależności od załączonego przycisku np. przycisk 1 to liczba 50 itd. Lub jeżeli jest taki schemat gotowy to czy mógłby mi ktoś podać link i najlepiej z dobranymi elementami jakie powinny być zastosowane. Jestem zielony jeżeli chodzi o projektowanie a potrzebuję taki schemat z elementami. Z góry dziękuje.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 36  
    Nawet nie podałeś, jakie wyświetlacze, wspólna anoda czy katoda (no i typ wyświetlacza, można praktycznie dowolne, ale jak sam znajdziesz, które segmenty połączyć...). Układ prościutki i możliwy do złożenia z prawie dowolnych śmieci w parę minut..
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 2  
    własnie nie znam się na tyle by wejść w szczegóły dlatego zwracam się do was z prośbą... jeżeli chodzi o wyświetlacz to mam na myśli taki prosty by mógł wyświetlić te liczby z tematu czyli 50, 70, 90 w zależności od użytego przycisku czyli wyświetlacz alfanumeryczny ze wspólną anodą model: FYD-5621FS

a i dodam że powinno to być zasilane 12V nie większe nie mniejsze

[Przypominam, że na forum stosujemy przyjęte zasady pisowni. Proszę poprawić post. Regulamin, punkt 15. Mariusz Ch.]
  • Pomocny dla użytkowników
    Na poniższym obrazku masz wskazówki:

schemat układu do wyświetlania trzech liczb (50, 70, 90)

Segmenty świecące na czerwono świecą się na stałe (każdy zasil przez oddzielny rezystor, to będą równojasno świecić)

Segmenty oznaczone na szaro nie są podłączone w ogóle.