Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy Harman Kardon AVR155 będzie pasował do kina domowego?

yachtclub 31 Lip 2010 16:55 5812 18
  • #1 31 Lip 2010 16:55
    yachtclub
    Poziom 8  

Witam.
    Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt RTV. Chcę złożyć kino domowe do telewizora Full HD Samsung . Mam odtwaracz Blu Ray Samsung BD-C5500. Nie jestem audiofilem ,ale chciałbym aby sprzęt w miarę grał i jako tako wyglądał. W założeniu mam do wydania nie więcej niż 3000zł. Pokój do nagłośnienia to 21m kw. Jesli dobrze rozumuję, to brakuje mi amplitunera i kolumn. Pomyślałem o Harman Kardon AVR155 . Nie mam pojęcia jakie kolumny do tego dobrać. Czy będzie to dobrze współdziałało? A może jakieś inne propozycje. Co do kolumn to nie mam wogóle rozeznania.

0 18
  • #2 31 Lip 2010 18:31
    Pablo1964
    Moderator

Jeżeli nie będzie Ci brakować dekoderów bezstratnych systemów 7.1 DTS-HD i Dolby TrueHD oraz podstawą nie będzie słuchanie muzyki, sądzę, że będziesz zadowolony.

0
  • #3 31 Lip 2010 19:23
    yachtclub
    Poziom 8  

Pieknie powiedziane. Wspominałem że jestem laikiem i nic z tego nie rozumiem. Czy możesz mi powiedzieć z czym się to wiąże w praktyce?

0
  • #4 31 Lip 2010 21:20
    Pablo1964
    Moderator

Standard HD (a tym samym odtwarzacze blu-ray) przynosi nowe, bezstratne systemy kodowania dźwięku w formacie 7.1. Do dotychczas stosowanych mają się one mniej więcej tak jak płyta CD do mp3. Sądzę, że AVR155 już oczekuje na następcę, który będzie wyposażony w dekodery nowych systemów. Wyższy model AVR255 już je ma "na pokładzie". Z drugiej jednak strony, z odtwarzacza można wyprowadzić analogowo zdekodowany sygnał i tak podpiąć do amplitunera.