Witam
Mam problem z Passatem 2000r silnik 1,9 115KM ATJ.
Sporadycznie silnik na biegu jałowym wpada w wibracje (chwilowy spadek obrotów) które przenoszą się na nadwozie.
Problem występuje tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku.
Ponadto po odczycie Vagiem okazało się, że obroty biegu jałowego po nagrzaniu silnika oscylują w granicach od 820-840 obr/min.
Pomiary były wykonywane podczas gdy wskazówka na desce rozdzielczej była w pozycji 90*C - Vag pokazywał max ok 78*C. Czy świadczy to o defekcie czujnika temperatury ??
Silnik ma zaślepiony zawór EGR.
Czasami zdarza się, że przy odpalaniu silnik zapala nierówno - załapuje na nie wszystkie cylindry aż po chwili normalnie pracuje.
Poniżej zamieszczam linki do logów.
Proszę o ocenę.
Logi statyczne:
LOG 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18789.html
LOG 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18795.html
LOG 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18794.html
LOG 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18841.html
LOG 007 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18792.html
LOG 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18791.html
LOG 018 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18790.html
LOG 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18788.html
Logi dynamiczne:
LOG 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18801.html
LOG 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18802.html
LOG 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18800.html
LOG 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18799.html
LOG 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18798.html
LOG 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18796.html
LOG 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18797.html
Skanowanie błędów nie pokazuje żadnych błędów silnika.
Mam problem z Passatem 2000r silnik 1,9 115KM ATJ.
Sporadycznie silnik na biegu jałowym wpada w wibracje (chwilowy spadek obrotów) które przenoszą się na nadwozie.
Problem występuje tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku.
Ponadto po odczycie Vagiem okazało się, że obroty biegu jałowego po nagrzaniu silnika oscylują w granicach od 820-840 obr/min.
Pomiary były wykonywane podczas gdy wskazówka na desce rozdzielczej była w pozycji 90*C - Vag pokazywał max ok 78*C. Czy świadczy to o defekcie czujnika temperatury ??
Silnik ma zaślepiony zawór EGR.
Czasami zdarza się, że przy odpalaniu silnik zapala nierówno - załapuje na nie wszystkie cylindry aż po chwili normalnie pracuje.
Poniżej zamieszczam linki do logów.
Proszę o ocenę.
Logi statyczne:
LOG 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18789.html
LOG 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18795.html
LOG 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18794.html
LOG 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18841.html
LOG 007 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18792.html
LOG 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18791.html
LOG 018 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18790.html
LOG 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18788.html
Logi dynamiczne:
LOG 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18801.html
LOG 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18802.html
LOG 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18800.html
LOG 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18799.html
LOG 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18798.html
LOG 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18796.html
LOG 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel_361_18797.html
Skanowanie błędów nie pokazuje żadnych błędów silnika.