Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Galaxy 1.9 TDi, 110KM, 1999 brak doładowania,

ryba10 02 Sie 2010 00:29 4250 4
  • #1 02 Sie 2010 00:29
    ryba10
    Poziom 9  

    Witam, koledzy proszę o pomoc. Wymieniłem wężyki na nowe wszystkie, stare były poprzecierane. Po wymianie wężyków na nowe,:?: turbo zadziałało w czasie jazdy kilka razy i znowu nic, brak mocy. Sprawdzałem raz jeszcze wężyki, cięgno pracuje, nie wiem gdzie leży problem. Podpiąłem go pod Vaga i otrzymałem następujące kody błędów:

    VAG-COM Version: Release 409.1-US

    Control Module Part Number: 028 906 021 JK
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2019
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 00020
    3 Faults Found:
    17660 - Cold Start Injector (N108) Open or Short to Ground
    P1252 - 35-10 - - - Intermittent
    17958 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1550 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    16989 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P0605 - 35-00 - Please Register/Activate

    sprawdziłem kody 17958 load pressure rule difference

    16989 controller defectively

    Proszę o pomoc, w jakim kierunku teraz zadziałać?

    Pozdrawiam

    Adam

    0 4
  • #2 02 Sie 2010 19:34
    pivvo
    Poziom 22  

    Wgląda na to że jest problem z zaworem N75 musisz zrobić logi z grupy 11 (VAG)

    1
  • #3 02 Sie 2010 20:07
    ryba10
    Poziom 9  

    Ide zaraz go podłączyć i zrobię logi, mam nadzieję że da się to szybko naprawić :?

    Dodano po 30 [minuty]:

    NIe zrobiłem jeszcze logów, ale zdjąłem wężyki z zaworka i wygląda na to że podciśnienie jest wytwarzane na vac i out, pytanie tylko czy jest to prawidłowe działanie?

    0
  • #4 03 Sie 2010 07:43
    pivvo
    Poziom 22  

    ryba10 napisał:


    NIe zrobiłem jeszcze logów, ale zdjąłem wężyki z zaworka i wygląda na to że podciśnienie jest wytwarzane na vac i out, pytanie tylko czy jest to prawidłowe działanie?

    Ta.. ogólnie zasada sterowania gruszką to vac powoduje ustawienie kierowiczek tak aby kierowały gazy na wirnik,

    1
  • #5 03 Paź 2010 12:06
    tdi service
    Poziom 10  

    N108 przerwa lub zwarcie do masy jest to zawór kątowy na dole w pompie sprawdź bo często się zaciera lub jest uszkodzona instalacja elektryczna

    0