Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wadliwa Nokia n78, serwis Sacel

03 Sie 2010 16:05 2912 20
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    Zapoznaj się z ustawą. Proponuję podejść do powiatowego lub miejskiego rzecznika praw konsumenta i opisać sprawę. Sprzęt zanieś jako niezgodny z umową, jeżeli usterka wystąpiła w przeciągu 6 miesięcy od daty zakupu, domniema się że zakupiłeś towar z wadą. Gwarancje schowaj - idź z pragonem (lub fakturą), tylko działaj szybko, bo 6 minie i po ptakach.
  • Moderator - GSM
    Cytat:

    Jakiś czas temu urwał się zawias klapki (od ciągłego wyciągania baterii z powodu zawieszania się!)

    Uszkodzenie mechaniczne- także sobie teraz możesz :-D:-D
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    W tym telefonie klapka ma akurat dużo do rzeczy.

    Ostatnio kupiłem ten telefon:
    WiFi działało na 5m
    BT: mniej niż 2m
    GPS w ogóle nie działał
    Transmiter też całkiem nie działał.

    Okazało się, że poprzedni właściciel założył nieoryginalną tylną klapkę, która nie miała tych blaszek, które robią za antenę.

    Jak założyłem starą klapkę, to wszystko zaczęło działać.
    Tylko teraz muszę przyciskać mocno klapkę, żeby te styki łączyły, ponieważ urwana jest połowa zaczepów.

    Tyle mojej historii.

    Z tego co wiem, to powinni zaproponować naprawę klapki na twój koszt i gwarancja byłaby nadal ważna.
    Uszkodzenie mechaniczne nie unieważnia gwarancji.
    No chyba, że głośnik też został uszkodzony z twojej winy.
    Wtedy za wszystko musiałbyś zapłacić z własnej kieszeni.

    Sprawdzałeś na innym PC czy tam też telefon gubi połączenie?
    Byś może to twój komp jest wadliwy, a nie telefon.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    To, że Samsungi działają OK nic nie znaczy.
    Przecież w Nokii używasz innego kabla.

    Być może kabel jest popsuty.
    Może jakiś problem ze sterownikami.
    Podłączasz w trybie PC Suite czy jako pamięć masowa?

    Problem może też stanowić podłączanie do Huba USB.
    Znając długość kabla CA-101 domyślam się, że nie podłączasz bezpośrednio z tyłu komputera.

    Wydaje mi się, że problem jest po twojej stronie.
    Skoro serwis twierdzi, że wszystko jest OK, to pewnie tak jest.
    Przecież oni zarabiają na naprawianiu telefonów, jakby coś było do naprawienia, to pewnie zrobiliby to.

    Jeśli chodzi o głośnik, to pewnie nie chcą go wymienić z powodu urwanego zatrzasku - uszkodzenie mechaniczne.
  • Poziom 13  
    Serwis Sacel = kłopoty.Ten serwis nie wiem dlaczego jeszcze istnieje,pracuje tak kupa smarkaczy pseudo techników technologów chyba, jedyny sposób na naprawę to zalewanie płyty w takich miejscach przez które ciecz może się dostać czyli boczne klawisze, klawiatura,slajd itp.Ostatnio trafiła do nich nokia 8800d która została zalana,a że była czysta to wiem bo przed wysyłką telefon rozkręciłem!
    3 razy tam oddawany,1 raz wrócił z ingerencją cieczy bez wpisu go karty,2 raz wrócił z połamaną obudową 3 raz wrócił z inną obudową od 8800.Po prostu WWW.ZAL.PL.
    Zalali sirocco za ok 1tyś.
    Jeden z techników pan Przemysław S mam nadzieje że doczeka się sprawiedliwości
    A firma sacel poniesie konsekwencje.Sprawa trafiła do Ochrony Konsumenta
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    Jeśli odbierasz telefon w sklepie - chyba tam go reklamowałeś - to przy sprzedawcy rozpakuj , włącz i zacznij testowanie. Jeśli występują w dalszym ciągu te usterki , które opisywałeś , to pozostaw go w sklepie z żądaniem adnotacji przez sklep , że sprzęt nie jest w dalszym ciągu naprawiony.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Po co bić pianę ? Proponuję skontaktować się z działem reklamacji NOKIA POLAND. Namiary dostepne są na stronie Nokia.pl z doświadczenia wiem że większość przypadków jest rozpatrzona z korzyścią dla klienta.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Serwis Sacel miałem podobny problem z nokia 6300 telefon się wyłączał oddałem na gwarancje Orange zmienili mi soft dziwnym trafem wgrali brandowany Plusa a telefon mimo to dalej się wyłączał oddałem drugi raz odesłali z softem Orange ale usterki nie naprawili poszedł 3 raz to wymienili mi antenę jakiś tam układ i odesłali ale usterka nadal występowała więc zażądałem wymiany na nowy odesłali z pismem o wymianę telefonu.I za 4 razem wymienili mi elektronikę cala panel dostałem prawie nowy telefon poza bateria,ale z tego co słyszałem to z tym serwisem są takie problemy.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Telefonu nie mam już sprzedałem.Wiesz to nie wina sklepu euro robię tam zakupy i nie mam problemu,kupiłem u nich aparat foto uszkodził się i miałem zrobiony w 4 dni.Serwis Sacela taki jest odwalają buble,najbardziej drażniło mnie to że dostałem nie naprawiony telefon i musiałem czekać kolejne 14 dni a tel był odesłany uszkodzony wiec usterki nie naprawili w terminie to już powinienem dostać nowy a tu nie musieli odesłać i tak 4 razy.Napisałem do Noki to mi nic nie odpisali oni już maja klientów gdzieś.Pamiętam jak samsung kiedyś miał podobne sytuacje bo sam miałem problem z telefonem a teraz oddałem na gw i naprawa bezproblemowa.
    Wszytko zależy od producenta jak pilnuje swoje serwisy i co im każe robić.
  • Użytkownik usunął konto