Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizja N i C+ na kilku telewizorach

mironh1986 03 Sie 2010 18:14 2106 1
  • #1 03 Sie 2010 18:14
    mironh1986
    Poziom 1  

Witam
    Chce rozbudować telewizje satelitarną u siebie w domu. Na forum znajduję się dużo takich tematów, lecz pozostały pewne wątpliwości które chciałbym rozwiać. Dodać muszę że jestem raczej amatorem w tych sprawach.

Do rzeczy:
    Dom 3 kondygnacyjny z rozprowadzoną siecią TV analogowej (7 gniazdek). Wszystkie kable schodzą się do piwnicy, gdzie przed rozgałęzieniem są wzmacniane ALCAD CA-215. Na poszczególnych kondygnacjach znajdują się dekodery N i C+. Chodzi oto, aby umożliwić oglądanie TV satelitarnej w całym domu. Oczywiście wszyscy oglądają to samo.

Pierwotnym pomysłem było dołożenie modulatora MT – 27P [http://sklep.delta.poznan.pl/modulator-mt-27p-k.-1-69,-s9-s17_c24_p3968.html] i [EURO wtyk / 2 x CINCH wtyk.] do dekoderów i po przez osobne kable wrócić do piwnicy i za pomocą sumatora wpiąć się do sieci TV analogowej. Po lekturze tego forum wiem, że taka konfiguracja na nbox HD, przy wpięty kablu HDMI nie ruszy (bo wyjście scart nie będzie działać). Mam takie pytania:

1. Czy problem z nbox można rozwiązać po przez rozgałęzienie wyjścia scart na 2, jedno do TV, i jedno do modulatora? (traci się możliwość oglądania HD).
    2. Czy problem z nbox można rozwiązać po przez wstawienie innego dekodera HD, który nie ma tej wady, iż jednocześnie nie działa HDMI i scart? Najlepiej z gotowym wyjściem antenowym co by nie potrzebnie kupować modulator.
    3. Czy podobna wada występuje w dekoderze C+, Philipsa 6201?
    4. Jeśli można wykorzystać modulator przy którymś dekoderze, to ewentualne sumowanie sygnału z TV analogową powinno nastąpić przed wzmacniaczem czy za? (długość kabla od modulatora do skrzynki w piwnicy ok. 25m).