Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 2.0 TDI Oil Pressure

04 Sie 2010 13:54 11760 10
  • Poziom 11  
    Witam wczoraj pojechałem autkiem wymienić olej do mechanika mechanik wymienił filtr oryginalny z servisu sam kupowałem i wlał olej Mobil 1 5W30 około 3,7 litra bo tyle wchodzi. Odpaliłem autko i wracałem do domu po około 40 Km na wyświetlaczu zaświecił mi się obrazek kontrolki oleju i komunikat "oil pressure". Całe szczęście że miałem gdzie zjechać od razu zgasiłem silnik i dotoczyłem się na przystanek autobusowy. Następnie podniosłem maskę i sprawdziłem stan oleju było ok między minimum a maximum więc dolałem troszkę stan wzrósł do maximum. Odpaliłem auto komunikat zgasł więc ruszyłem po przejechaniu około 100 metrów komunikat znów się wyświetlił i znów zgasł. Szybko więc zgasiłem silnik i dotoczyłem się do polnej drogi w którą wjechałem następnie auto zcholowałem do domu. Moje pytanie co się mogło stać silnik pracował normalnie miał moc nic się nie tłukło. Byłem u kilku mechaników każdy mówi co innego począwszy od zassanie filtra oleju po przez kontrolkę lub pompę oleju. Liczę na waszą pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 25  
    Mozliwe ,ze "smok" w misce olejowej jest zapchany , sciagnac miske i przeczyscic sito na smoku w misce olejowej .
    Objawia sie to zapalaniem sie kontrolki oleju , w szczegolnosci na rozgrzanym silniku i przy jezdzie na wyzszych obrotach .
    Moge sie mylic ;)
  • Poziom 11  
    Wczoraj przyjechał mechanik z manometrem sprawdzał ciśnienie oleju. Manometr na zimnym silniku pokazuje 0 więc prawdopodobnie padła pompa oleju ale to dokładnie co poszło to będę wiedział dopiero jutro bo autko jest u mechanika:)
  • Poziom 31  
    Padło pewnie o wiele więcej niż przypuszczasz i wydatki dopiero sie dla ciebie zaczynają.Zwal miskę i się przekonasz.
  • Admin grupy Samochody
    Czyżby to był ten słynny BLB?
  • Poziom 21  
    Pewnie T5 ma rację z tym BLB.Jak tak to wszystko jasne.
  • Poziom 39  
    Oberwany napęd pompy oleju.
  • Poziom 11  
    Tak symbol silnika BLB już mówię co się stało wyrobił się mały wałeczek długości około 5-7 com sześciokątny jak klucz imbusowy 6mm koszt nowej części 15 zł w servisie autko poskładane do kupy na szczęście nic się stało bo zaraz po zapaleniu się komunikatu zgasiłem autko:) audik śmiga po naprawie jak samo jak przed nią czyli bardzo dobrze:)
  • Poziom 21  
    Ten silnik ma więcej niespodzianek w sobie. Napęd łańcuchowy wałków wyrównoważających do szczytu inżynierii nie należy a powiedział bym że to chyba jedna z większych wpadek poza 2.5 TDi V6 w A6 . Zużywa się koło zębate i koniec zabawy. Zestaw naprwczy przez Audi został wycofany i teraz można kupić tylko gotowy zestaw do przerobienia z łańcucha na zębatki za parę tyś zł...
  • Poziom 39  
    Przecież ci to napisałem dwa dni wcześniej.
  • Poziom 11  
    No to było blisko ... wydatków na naprawę rzędu 5-8 tyś zł
    cóż lepiej kupić B7 z 115KM i podczipować ją.