Witam, mam problem z autem jak w opisie. Otóż posługując się komputerem diagnostycznym PPS nie mogę przeprowadzić wymiany filtra fap i ustawić uzupełnienia dodatku do paliwa.
W kalkulatorze silnika są dwa błędy - jeden dotyczy nie zasilanego przekaźnika świec żarowych, drugi dotyczy zaworu EGR przy wyłączaniu zapłonu
Nie wiem czy te dwa powyższe błędy powodują przeszkodę, ale jak wchodzę w zakładkę (piszę z pamięci więc przepraszam za nie ścisłe hasła):
"test każdego kalkulatora/kalkulator silnika/telekodowanie/czynności z FAP posprzedażne/Wymiana FAP i uzupełnianie dodatku"
to tu mam trzy opcje:
1. wymiana fap
2. wymiana kalkulatora dodatku i instalacji
3. uzupełnienie dodatku do paliwa
więc kiedy wchodzę w "wymianę FAP" zatwierdzam kolejno zakładki poprzez "ok", później wchodzę w "uzupełnienie dodatku do paliwa" i znowu zatwierdzam kolejne po sobie zakładki - to kiedy wracam w pomiar parametrów mimo powyższego mam:
- stan obciążenia FAP 100%
- pozostała ilość dodatku do paliwa 1079 ml
Dlaczego stan obciążenia nie ustawiła się na niższy procent i pozostała ilość dodatku nie podniosła się do 3000 ml? chyba wszystko zrobiłem jak trzeba - ten sterownik silnika nie ma chyba oddzielnego kalkulatora dodatku do paliwa
W kalkulatorze silnika są dwa błędy - jeden dotyczy nie zasilanego przekaźnika świec żarowych, drugi dotyczy zaworu EGR przy wyłączaniu zapłonu
Nie wiem czy te dwa powyższe błędy powodują przeszkodę, ale jak wchodzę w zakładkę (piszę z pamięci więc przepraszam za nie ścisłe hasła):
"test każdego kalkulatora/kalkulator silnika/telekodowanie/czynności z FAP posprzedażne/Wymiana FAP i uzupełnianie dodatku"
to tu mam trzy opcje:
1. wymiana fap
2. wymiana kalkulatora dodatku i instalacji
3. uzupełnienie dodatku do paliwa
więc kiedy wchodzę w "wymianę FAP" zatwierdzam kolejno zakładki poprzez "ok", później wchodzę w "uzupełnienie dodatku do paliwa" i znowu zatwierdzam kolejne po sobie zakładki - to kiedy wracam w pomiar parametrów mimo powyższego mam:
- stan obciążenia FAP 100%
- pozostała ilość dodatku do paliwa 1079 ml
Dlaczego stan obciążenia nie ustawiła się na niższy procent i pozostała ilość dodatku nie podniosła się do 3000 ml? chyba wszystko zrobiłem jak trzeba - ten sterownik silnika nie ma chyba oddzielnego kalkulatora dodatku do paliwa