Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czyżby zablokowany immobiliser?

suepl 05 Aug 2010 00:28 2195 3
  • #1
    suepl
    Level 10  
    Czesc wszystkim, mam problem ze skoda felicja z 98. w mojej nie dzialaly lampki na desce, elektryk nie dawal sobie rady, poradzil wymiane deski, po wymianie deski ze skoda zaczely sie dziac dziwne rzeczy. min:
    -pierwszego dnia po wymianie deski (calej na inna uzywana) skoda dzialala dobrze przez pol dnia, wieczorem nie chciala odpalic, nawet z popychu. po jakis 45 min jej przeszlo i normalnie odpalala. mechanik stwierdzil ze to zabezpieczenie (miala taki maly psztyczek, po jego wcisnieciu odpalala na chwile a pozniej gasla). usunieto zabezpieczenie i skoda dzialala poprawnie przez dokladnie tydzien. Po tygodniu w poludnie normalnie jezdzila a wieczorem juz odpalic nie chciala, po przekreceniu kluczyka slychac ladowanie sie czegos i pykniecie, po dalszym przekreceniu silnik kreci ale nie odpala. czy jest to problem immobilisera ktory koliduje z nowa deska? prosze o pomoc, auto bylo juz u 3 mechow i nie umieja nic zrobic. jeden zdjal to zabezpieczenie do konc-skodzina nie dziala, drugi stwierdzil ze pompa paliwowa sprawna i ze sygnal do niej nie dochodzi, jakas elektornika-skoda nadal nie dziala. teraz trzeci wskazal immo jako sprawce ale nie umie tego naprawic bo nie ma takich umiejetnosci... poradzcie czy jak zmieni sie deske spowrotem na stara to jest szansa uruchomienia jej? wyszukalam na elektrodzie jeszcze porade jak odblokowac immo z kluczyka:
    "Jeśli temat aktualny to podpowiedź wyżej była prawie dobra. Przykładowy kod 4823
    1 Drzwi zamknąć
    2 Kluczyk na pozycję neutralną
    3 Cztery (4) razy przekręcić klucz na pozycję otwierania
    4 osiem (8) razy przekręcić na pozycję zamykania
    5 Dwa (2) razy przekręcić klucz na pozycję otwierania
    6 Trzy (3) razy przekręcić na pozycję zamykania
    7 Dioda na liczniku mignie drzwi otworzyć odjeżdzać "
    ttylko wlasnie nie wiem czy probowac na nowych zegarach czy na starych i czy wogole to cos da? bo czytam na forum ze wizyta w aso kosztuje nawet 700zl a mnie nie stac na taki wydatek.
    PS. dodam jeszcze ze skodzina ma instalacje gazowa i jak uruchamia sie ja w trybie awaryjnym z gazu to nawet odpala i troche pochodzi tylko obroty tak dziwnie jej skacza ze co jakis czas potrafi zgasnac.
    Prosze o pomoc i przepraszam za jakies niefachowe uzycie okreslen (jesli sie takie zdarzylo) ale jestem kobieta i opisalam to tak jak potrafie :) pozdrawiam.
  • #2
    Solo
    Level 21  
    Zegary w felicji nie mają nic wspólnego z immo, a ta Twoja procedura odblokowania immo dotyczy rovera.....
  • #3
    suepl
    Level 10  
    to jak sadzisz co to moze byc? i jka w padlinie/skodzinie odblokowac immo?
  • #4
    yaaro
    Level 33  
    Immo pozwoli na sekunde odpalić i zgaśnie.
    Problem jest po stronie zasilania, sprawdz czy po zapłonie masz + na wtryskiwaczach.

    A reszte to już na piechote trzeba szukać, sprawdz przekażniki.