Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs&Strattion na nagrzanym silniku nie można odpalić.

05 Sie 2010 17:32 6031 5
  • Poziom 14  
    Witam,

    Kosiarka Briggs&Stratton Quantum na nagrzanym silniku nie można odpalić kosiarki, jak jest zimna wszystko O.K.

    Kosiarka ma 3 lata świeca olej filtr powietrza wymieniony. Zauważyłem że jak wykręcę świecę to jest zalana podczas próby odpalania.

    Proszę o sugestie, czy może należy rozebrać gaźnik ?
  • Poziom 30  
    Po nagrzaniu (gdy nie chce zapalić) sprawdź iskrę na świecy.
  • Poziom 14  
    Jak wkręcę inną "zimną" świecę odpala, jak się nagrzeje i zgaszę dalej to samo.
    Więc iskra chyba jest ?
  • Poziom 11  
    Iskra zanika przy wysokiej temperaturze- świeca do wymiany. Poszukaj oznaczeń świecy, które współpracują z Twoją kosiarką.
  • Poziom 2  
    Witam
    To moja pierwsza pomoc na tym forum ale mam nadzieję że pomogę. Ja miałem to samo i długo szukałem przyczyny. Moje rady (to znaczy to co ja znalazłem u siebie):
    1. sprawdź czy przewód wysokiego napięcia od modułu dobrze siedzi w fajce (w moim przypadku była pęknięta sprężynka (blaszka) zaciskowa, taka co zaciska końcówkę przewodu na końcówce fajki (oczywiście w środku fajki) jak wyciągniesz przewód z fajki to na końcu przewodu powinna być taka ciemniejsza blaszka to to, jakby co to daj znać a ja wrzuce zdjęcia, nie miałem styku i uciekała iskra, na zimno paliła ok ale jak się rozgrzała to był problem, ale zanim do tego doszedłem myślałem że jest walnięty moduł zapłonowy i go wyjołem
    2. i tu punkt drugi wyjmij moduł i wyczyść go od strony koła (nie wiem jak to koło nazwać ale to coś jak magneto w motorach), mój był zasyfiony jak niewiem co, jeszcze jedna rada jak będziesz składał, przerwa między modułem a kołem musi być 0,3mm wiem to z serwisu.

    Po tych zabiegach moją kosiarkę odpali dziecko, nawet po godzinie pracy. I jeszcze jedno wcześniej kichała, strzelała a teraz nic równiutko pracuje.

    Ale mam teraz inny problem. Mam olej silnikowy w tłuniku kopci jak nie wiem co, a co najlepsze to silnik chodzi równiutko i nic nie słychać, nie wiem może jakiś uszczelniacz zaworu poszedł albo co, musze pogrzebać na forum. Jakby ktoś coś wiedział na ten temat to dajcie mi znać, zgóry dziękuję.
  • Poziom 14  
    Rozwiązanie mojego problemu było banalne wystarczyło poluzować korek wlewu paliwa, robiło się podciśnienie i paliwo nie dochodziło.