Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo V70 2.5TDI po wymianie rozrządu - kontrolka silnika

06 Sie 2010 20:09 10402 22
  • Poziom 15  
    Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem V70 z motorem 2.5TDI 103KW. Dziś podjąłem się wymiany rozrządu i gdy wymieniłem pasek rozrządu to nie zakładałem paska od alternatora, gdyż tylko odpaliłem silnik na moment by sprawdzić czy wszystko jest w porządku, auto normalnie odpaliło. Następnie złożyłem całą resztę wraz z paskiem od alternatora ale nie założyłem górnych pokryw od pasków rozrządu i pompy. I po odpaleniu pojawiła się kontrola silnika, silnik pracuje normalnie, jeszcze raz posprawdzałem wszystkie czujniki, przewody i wszystko wydaje się być okey. I teraz nie wiem czy ta kontrolka silnika pojawiła na wskutek chwilowego braku paska i ładowania? Do tego wszystkiego doszła wymiana prawego przedniego wahacza, podczas tej wymiany wypadł i rozleciał się środkowy przegub prawej półosi i jutro czeka mnie zabawa z kulkami i nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś schematu do tego zawieszenia. Pozdrawiam
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 29  
    Dobrze było by się podłączyć i zobaczyć co faktycznie sygnalizuje komputer. Chyba było by to najszybsze rozwiązanie :) Ale to tylko moje zdanie i oczywiście wszelakie decyzje należą do Ciebie :)
  • Poziom 15  
    Gdy nie znajdę konkretnej podpowiedzi czy pomocy to zapewne będę musiał podjechać pod kompa tylko to zapewne w ASO trochę kosztuje. Ale zastanawiam się nad zakupem interfejsu diagnostycznego, czy taki będzie dobry http***
    Moderowany przez robokop:

    Edytowałem

  • Poziom 43  
    Do celów domowych wystarcz ci prosty interfejs na elm którym odczytasz i skasujesz błędy. Spróbuj odłączyć na noc akumulator.
  • Poziom 15  
    kkknc napisał:
    Do celów domowych wystarcz ci prosty interfejs na elm którym odczytasz i skasujesz błędy. Spróbuj odłączyć na noc akumulator.


    Witaj. A czy mógłbyś pokazać mi konkretnie który kabel mam kupić? Pozdrawiam
  • Poziom 43  
    Ten który wskazałeś powinien ci odczytać wszystko silnik, abs, poduszki. Jeżeli tylko silnik to starczy ci elm 327 od 70 zł na znanym portalu aukcyjnym.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 26  
    Przecież to VW, po kiego grzyba mu ELM polecasz? Ty nawet nie wiesz, że to VAG? Tylko ekran pod Volvo zrobiony? Sam masz takie Volvo i używasz czegoś takiego? Po co się udzielasz w tematach, o których pojęcia nie masz? Paranoja normalnie.
    Spierniczony rozrząd i tyle.
  • Poziom 15  
    barubar napisał:

    Spierniczony rozrząd i tyle.


    Rozrząd i półoś już są złożone i auto jeździ normalnie ale kontrolka się świeci, gdzieś słyszałem ze ten błąd powstał na wskutek wykrycia braku ładowania. Poza tym znaki na rozrządzie są na swoich miejscach.
  • Poziom 31  
    Jeśli błąd zaistniał przez brak ładowania, to odłączenie aku na 10s powinno pomóc. Jednak zgadzam się z barubar -rozrząd, znaki to jedno a kąt wtrysku to drugie.
  • Poziom 15  
    Paska pompy jeszcze nie wymieniałem. Po za tym główny pasek rozrządu napędza koło rozrządu które natomiast napędza z drugiej strony pasek pompy. Więc jeżeli nawet bym źle złożył to automatycznie zawory byłyby źle ustawione. Oprócz znaków fabrycznych są jeszcze namalowane przeze mnie. Więc dlaczego obstawiasz źle złożony rozrząd? Co do interfejsu diagnostycznego to ten ELM 327 chyba będzie najlepszy i jest zgodny z OBD2 które ma moje V70 no i jest w języku polskim. Pozdrawiam
  • Poziom 22  
    shalashaska napisał:
    Co do interfejsu diagnostycznego to ten ELM 327 chyba będzie najlepszy i jest zgodny z OBD2 które ma moje V70 no i jest w języku polskim. Pozdrawiam

    Oczywiście kupujesz sam kabel. Będziesz musiał sobie załatwić jeszcze program...
  • Poziom 15  
    Elektroniczek napisał:
    shalashaska napisał:
    Co do interfejsu diagnostycznego to ten ELM 327 chyba będzie najlepszy i jest zgodny z OBD2 które ma moje V70 no i jest w języku polskim. Pozdrawiam

    Oczywiście kupujesz sam kabel. Będziesz musiał sobie załatwić jeszcze program...


    Po co sam kabel i osobno załatwiać program jeżeli np. na tej aukcji mogę kupic wszystko?
    http:****
    Moderowany przez robokop:

    Edytowałem link do aukcji. Ileż razy można tłumaczyć pkt. 10.11 regulaminu?

  • Poziom 22  
    No ale tutaj płacisz za program bo sam ELM327 kosztuje ok 70zł więc chyba oczywiste że tu doliczają za programy 50zł :D bo cena 120 dotyczy interfejsu z programami.
  • Poziom 31  
    Kup sobie KKL-a za 15zł, a program Vol-VCR znajdziesz na elektrodzie
  • Poziom 22  
    Za 15zł to nie widziałem jeszcze KKL powiem więcej za 30zł też nie bo sprzedawcy przeważnie doliczają wyższe koszty wysłki. Realna cena to ok 40-45zł a za ciut więcej jest ELM.
  • Poziom 31  
    Nawet jak ten ELM będzie tańszy to i tak nie polecam.
  • Poziom 15  
    A czy poradzę sobie z tym programem Vol-VCR? Jeżeli masz i mógłbyś podesłać na extradd(malpa)gmail.com byłbym wdzięczny i najlepiej w PL :P. Poza tym doczytałem się że Vol-FCR jest dedykowany do aut do 98 roku a ja na dodatek posiadam w swoim silnik D5252T który pochodzi od audi. Więc czy faktycznie Vol-FCR ma sens? Pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Elektroniczek a czy ty już podpinałeś Vaga do takiego Volvo z silnikiem VW?
    Jeżeli tak to napisz o efektach. Nie myślę o prot. OBD.
  • Poziom 22  
    Nie mam takiej potrzeby bo St6000 robi je dobrze. Ale autor w tym temacie już sam nie wie co robić i w końcowym wyniku wyjdzie na to że nic nie zrobi. Nie mając sprzętu typu st6000, lunch itp pewnie by się kombinowało z fejsami vag badź elm i darmowymi bądź płatnymi programami.
  • Poziom 15  
    To po co mi doradzasz co mam kupić wiedząc że nic nie zrobię? Więc co mam zrobić?
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Jedź do kogoś kto się na tym zna... na prawde to żadna ujma dla ciebie.
  • Poziom 15  
    użeJ napisał:
    Jak ktoś TDI na ciapki ustawia to tak się kończy. Masz rozjechany nierząd i początek tłoczenia. I tak że chce chodzić to nieźle.


    Ale pojechałeś mi po ambicji.

    momik12 Zrobiłem jak mi doradziłeś, błąd wyskoczył z powodu przepływki, skasował i jest okey. Auto śmiga jak należy.