Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

opel omega -nierówna praca

basmaniak 06 Aug 2010 20:42 4947 9
  • #1
    basmaniak
    Level 9  
    Witam.Mam problem z Oplem omegą 2.5 v6 nierówna praca na biegu jałowym,i do 3 tyś i też spadek mocy.Komputer pokazał błędy takie jak:obydwie sondy lambdy,potencjometr położenia przepustnicy,czujnik położenia wału.Po wymianie komputer nie pokazuje żadnych błędów,wymieniłem też świece zapłonowe i kable wysokiego napięcia.Problem nadal istnieje.Proszę o pomoc.Z góry dziękuje.
    I jeszcze dodam że rano jak jest zimny i chodzi na ssaniu to odpala od razu a jak wyłączy się ssanie to trzeba go chwile pokręcić ok. 3 do 5 sek.
  • #2
    EDCAR
    Level 10  
    Silnik krokowy sprawdzałeś
  • #3
    barubar
    Level 26  
    Pewnie by sprawdził, może podpowiesz gdzie go znaleźć?
    Następny.
  • #4
    basmaniak
    Level 9  
    A jak mam go sprawdzić .
  • #5
    barubar
    Level 26  
    Za dużo masz tych błędów o ile poprawnie zostały odczytane. A krokowego żadnego tam nie masz, masz zawór ISC. To nie on będzie przyczyną takich objawów.
  • #6
    basmaniak
    Level 9  
    błędy zostały poprawnie odczytane i usunięte,dziś zaślepiłem EGR i chodzi tak samo jak chodził ale skontrolowałem spalanie i wychodzi na to,że 3 cylindry z lewej strony nie spalają tak ładnie jak z prawej,ciśnienie zmierzyłem i jest 16 bar,świece i kable zostały wymienione.
  • #7
    momik12
    Level 31  
    Napisz jeszcze raz po kolei. Jakie usterki zgłasza ECU po wymianach? Zobacz czy nie masz nieczczelności pomiędzy MAF i przepustnicami.
    P.S. Coś duże to ciśnienie sprężania.
  • #8
    basmaniak
    Level 9  
    Komputer nie pokazuje żadnych błędów ,kolektory ,przepustnice sprawdzone nie ciągną lewego powietrza. A sprężanie nie mam pojęcia dlaczego takie wielkie, nawet sprawdzałem wieloma zegarami.. .
  • #9
    basmaniak
    Level 9  
    Zaświecił się czek i z czytałem błędy ; 31 sygnał prędkości obr. przy start błędny usterka istnieje.
    a drugi zapisał się w ASB 66 kąt nachylenia przepustnicy błędny / brak sygnału. . .
  • #10
    gobo
    Level 17  
    Jeżeli palą wszystkie cylindry, jest szczelny dolot oraz wydech włącznie z uszczelką pod tym plastikiem ze znaczkiem opla (!), oraz oringami pod kolektorem ssącym to proponuję jeszcze sprawdzić wtryskiwacze oraz oringi na nich. Cudów nie ma.
    Zakładam również, że gniazda świec są suche, bez oleju.