Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 323 i sekwencja SEC nie chcą współpracować.

primera 07 Sie 2010 18:54 1529 4
  • #1 07 Sie 2010 18:54
    primera
    Poziom 14  

    Mój brat ma problem z gazem . Auto miało wcześniej fabryczną instalację Kotlec ale po jej awari została włożona sekwencja i zaczęły się problemy. Samochód to mazda 323 1.5 z 1994 r , instalacja to sekwencja firmy lecho SEC , reduktor tomassetto wtryski valtec dzysze 2,2. Przy autokalibracji korekty wtrysku wychodzą -15 co oznacza że są za duże dysze, zmiana na dzysze 2,0 nic nie pomaga, nawet po założeniu dysz 1,6 korekcja wyszła -10 co dalej oznacza za duże dysze a auto nie chciało się nawet wkręcać na obroty. Na razie są dysze 2,2 i auto jakoś jeździ ale największy problem jest w zakresie 1500-2500 obr/min, auto się muli i szarpie, po przekroczeniu tych obrotów wszystko jest ok , dobrze jest również do 1500 obr/min. Czy te mazdy są odporne na sekwencję czy co?
    Pozdrawiam

    0 4
  • #2 07 Sie 2010 19:23
    ElpigazN
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Czy ten sterownik ma opcję "Zubożanie Mazda"? Już nie wspomnę, że valteki się nie nadają do tego auta.

    0
  • #3 07 Sie 2010 21:37
    primera
    Poziom 14  

    Nie nie ma tej opcji, ale ja słyszałem, że problem ten dotyczy to mazd po 1998 roku produkcji.

    0
  • #4 07 Sie 2010 21:42
    ElpigazN
    VIP Zasłużony dla elektroda

    primera napisał:
    Nie nie ma tej opcji, ale ja słyszałem, że problem ten dotyczy to mazd po 1998 roku produkcji.


    Faktycznie z5 nie potrzebuje tej opcji.
    W z5 gdy się doda gwałtownie gazu wtryskiwacze otwierają sie chwilowo na około 1.5 - 1.8 ms a potem na więcej i silnik sie wkręca. Valtek 3Ohm nie obsłuży takiego czasu.

    0
  • #5 07 Sie 2010 21:54
    primera
    Poziom 14  

    valteki są żółte znaczy 1 Ohm

    0