Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

naprawa gwarancyjna firmy Sammsung

wlodekn1 09 Aug 2010 09:51 3526 2
  • #1
    wlodekn1
    Level 1  
    9.08.2010r.



    Jestem posiadaczem laptopa Samsung R610.
    W okresie gwarancyjnym została wymieniona płyta główna (odpłatnie) i dysk twardy w ramach gwarancji.
    Naprawy dokonywał Serwis Telmark w Warszawie. Od tamtej pory ( to jest 3,03,2010r.) z laptopem są cały czas kłopoty.
    Komputer zawieszał się w czasie pracy albo nie dał się uruchomić.
    Serwis przy każdorazowym przyjęciu sprzętu do naprawy stwierdzał, że faktycznie komputer zawiesza się.
    Gdy sprzęt wracał po naprawie do mnie, dostawałem informację, że usterki nie było i został tylko przeinstalowany system,
    co w opinii serwisu powinno rozwiązać problem.
    Po każdorazowej naprawie w serwisie komputer nadal nie działał prawidłowo. Usterka nadal występowała, a informacja serwisowa którą otrzymywałem wraz ze sprzętem po naprawie opisywała że usterki nie było i zostanę obciążony kosztami sprawdzenia i przeinstalowania systemu.
    Poza tym na obudowie zauważyłem odkształcenie nad klawiaturą pomiędzy głośnikami. którą serwis usunął , jednak nie wspomniał w informacji serwisowej po naprawie.
    Zwracam także uwagę, że komputer został wysłany nie na podany przeze mnie adres dostarczenia, ale na adres z faktury zakupu,
    co utrudniło mi jego odbiór.
    14.06.2010r. kolejny raz(4) wysłałem komputer do serwisu.
    Po 15 dniach koputer wrócił z serwisu z opisem, że została poprawiona antena WiFi,wymieniony modem i procesor. (o której naprawę nie wnioskowałem, a wcześniej działała). Nasuwa się pytanie po co wymieniono te podzespoły skoro wcześniej stwierdzono brak usterki
    Okazało się,też że otrzymałem tylko jeden dokument dotyczący ostatniej naprawy.
    Brakuje wszystkich poprzednich dokumentów napraw i faktury zakupu. Przysłano mi za to dokumenty obcej osoby, zawierające dane osobowe,
    korzystającej także z usług tego serwisu
    (faktura zakupu, informacja serwisowa o naprawie i karta przyjęcia do serwisu)
    . Po włączeniu komputera okazało się, że nie działa karta sieciow WiFi, i karta sieciowa ( co potwierdzono w sklepie Vobis gdzie zakupiłem komputer)
    pozatym klawiatura odstaje od obudowy, diody kontrolne w obudowie świecą bardzo słabo.
    W tej sytuacji, po tylu naprawach, które nie odniosły skutku i trwały cztery miesiące,zarządałem od firmy Samsung wymiany sprzętu albo zwrotu gotówki.
    Na moją reklamację firma Samsung odpowiedziała mi ze nie widzi podstaw do wymiany sprzętu.
    Po tej odpowiedzi postanowiłem oddać komputer do sklepu Vobis w lublinie, gdzie został zakupiony ponieważ uważam że sklep też powinien wźiąść na siebie odpowiedzialność za wadliwi towar
    W tej sytuacji zażądałem od sklepu zwrotu gotówki za wadliwy sprzęt
    Reklamacja do sklepu została złożona w dniu 5,07,2010r.
    po 16 dniach to 21,07,2010r.nie dotrzymując terminów odpowiedzi na moją reklamację, dostałem odpowiedź że sklep nie jest stroną w sprawie a jedynie posrednikiem i ponownie przekazał sprzęt do serwisu firmy Samsung
    5.08,2010r.zadzwoniłem do działu reklamacji Firmy Vobis w któłrym zakupiłem laptopa ,
    kierownik działu reklamacji na począterk zapytał o co mi chodzi , potem poinformował mnie że laptop niebawem wróci z autoryzowanego serwisu i dodał że serwis stwierdził brak usterek i jedynie przeinstalował system ( już nie pamiętam który to kolejny raz)
    Dzisiaj jest 9.08.2010r nadal nie mam komputera i żadnych informacji od sprzedawcy firmu Vobis

    Na koniec - wystrzegajcie się firm TelMark Warszawa autoryzowany serwisu samsunga.firmy Samsung i sieci sklepów Vobis

    Niechlujstwo w pisowni do likwidacji, interpunkcja do uzupełnienia, tytuł do poprawy - pkt 15 i 11 Regulaminu.

    Matuzalem
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    abracham21
    Level 15  
    Witam .
    Mam model r510 i miałem podobny przypadek z serwisem ,też mi sie zacinał itp... w serwisie przeinstalowali mi system... nie patrząc na gwarancje sam wziełęm sie za niego , co sie okazało wadliwa była kość ramu a mianowicie miała konflikt z drugą.Nie chcę nikogo obrażac ,, ale nie raz człowiek sam dojdzie szybciej niz w serwisie :) Pozdrawiam
  • #3
    domelc
    Level 23  
    Ja oddając laptopa na gwarancję miałem więcej problemu ze sklepem w którym kupiłem niż z całą Toshibą.

    Komputer zaczął bardzo głośno chodzić, 2-letnia gwarancja była już na wykończeniu. Oddałem komputer do sklepu aby odesłali go do Toshiby.

    Trzymali kilka dni (aby zdiagnozować problem), nie rozkręcając go przedmuchali go sprzężonym powietrzem i powiedzieli "jak będzie dalej głośno to przynieś go jeszcze"

    Było tak samo głośno, w następnej wizycie powiedzieli że raczej Toshiba nie uwzględni tej gwarancji, mogą wysłać ale w razie czego ja będę osobiście płacić 150 zł za przysyłanie sprawnego sprzętu ...

    Ja się zgodziłem na taki układ, okazało się że Toshiba bez problemu wymieniła FAN MODULE. Teraz komp chodzi bezszelestnie.