Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kasowanie inspekcji w Peugeocie Boxerze

08 Wrz 2004 19:12 26626 6
  • Poziom 17  
    jak w temacie, auto 1roczne. Prosze o pomoc :) Wciskanie jednego z przyciskow, zaplon i czekanie 10 sek nic nie daje :)
  • Spec od samochodów
    W tym aucie tylko za pomocą komputra wykasujesz inspekcję.


    Pozdrawiam.
  • Poziom 15  
    Stacyjka wyłączona.
    Nacisnąć i trzymać przyciśnięty przycisk ( prawie dolny prawy narożnik
    zegara - koło wskaźnika poziomu paliwa).
    Włączyć stacyjkę (na wyświetlaczu wyświetli się piktogram-klucz).
    Nie zwracać uwagi na ewentualne wyświetlane rzeczy.
    Doczekać do ukazania się na wyświetlaczu wyniku "=0" i zniknięcia
    piktogramu klucza. I to ma być wszystko.
  • Poziom 17  
    Niestety probowalem wszelkich kombinacji w stylu:
    wcisnij przycisk
    wlacz stacyjke
    poczekaj iles sekund
    wylacz stacyjke
    nie dziala
    po wlaczeniu stacyjki pojawia sie komunikat :
    OIL HIGH
    a po chwili znaczek klucza i 0 km
    czy to znaczy ze za duzo nalane oleju???
    nie mam auta teraz w zasiegu wiec nie moge sprawdzic
  • Poziom 15  
    Podaj dzisiaj nr nadwozia 17 znaków może jutro coś będę wiedział.
  • Poziom 12  
    To już któryś post z kolei w którym widzę że Marek1 prosi o numer nadwozia Peugeota, trochę to dziwnę ! ! !
    Co do kasowania przeglądu spóbuj tak:
    Klucz na zapłon, poczekaj aż przestanie migać kluczyk przeglądowy, naciśnij prawy dolny kluczyk przez około 5 sekund powinno się pojawić CFG1 lub CFG2 lub CFG3. Naciskaj krótko na przycisk i wybierz opcję dla twojego auta: benzyna - CFG1, diesel CFG2. Po wybraniu przyciśnij na dłużej przycisk i powinno zadziałać.
    Powodzenia.
  • Poziom 15  
    Porada kolegi MIKEWA nie dotyczy kasowania inspekcji , wybieranie
    CFG1/2/3 to wstępne ustawianie (realizowane w trakcie procedury przedsprzedażnej) okresu międzyinspekcyjnego i da się to zmieniać , ale powtarzam nie jest to część procedury kasowania wskaźnika przeglądu.
    Co do chęci poznawania nr nadwozi, pytania kolegów są tak dramatycznie ogólnikowe- np.na tym forum spotkałem się z pytaniem: "Jaki jest luz w Mazdzie 626"; że nr nadwozia rozwiązuje prawie zawsze wszelkie uściślające i trwające dniami niepotrzebne pytania.