Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 r pykanie w kolektor

SZYMON BYDGOSZCZ 15 Wrz 2010 22:15 11850 37
  • #31 15 Wrz 2010 22:15
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #32 18 Wrz 2010 07:55
    SZYMON BYDGOSZCZ
    Poziom 35  

    Wg danych katalogowych powinien palić w mieście 11,3 l a przśpieszenie do 100 powinno być 12 sekund.
    Miałem mozliwość podstawienia drugiego komputera sterującego silnikiem i skrzynią biegów - w tym aucie jest jeden zespolony do skrzyni i silnika - i nie było zmian.

    Dodano po 9 [minuty]:

    Karaczan napisał:
    16 do setki przy tym motorze moze byc jaknajbardziej prawdziwe.
    Do tego przez ciagle zmieniany styl jazdy w celu "testowania" skrzynia moze miec problem dobrac sobie odpowiedni program do stylu jazdy.
    Te skrzynie sie "ucza" kierowcy.
    Ew tak jak mowi kolega, obadac sprawnosc przeniesienia napedu.
    Sama skrzynie, lozyska w kolach, zaciski hamulcowe


    Zaciski , łozyska sprawdzone na samym początku . Skrzynia chodzi płynnie i bez problemów.
    Zastanawiam się czy jest w tej skrzyni tryb adaptacji (Te skrzynie sie "ucza" kierowcy.) ? Jeśli jest to jak go wyresetować i przeprowadzić ponownie ? Na różnych forach znalazłem tryby adaptacji do BMW Mercedesa audi ale do forda nie ma nic .
    W serwisie FORD jak słyszą focus automat to rozkładają ręce.

  • #33 18 Wrz 2010 09:52
    alll
    Poziom 11  

    Witam,
    Miałem podobny problem z escortem 1.8 16v zetec.
    Auto było zmulone,dużo paliło czasem było słychać puknięcie w kolektor sący i nierównomiernie przyspieszało.
    Zostawiłem sporo kasy u wielu magików i nie pomogło :(.
    Znalazłem rozwiązanie problemu .
    Sprawdź czy na świecach na porcelance (część na którą nachodzi przewód zapłonowy) nie występują czarne ślady po przeskoku iskry, u mnie na 2 swiecach były.
    Posmarowałem świece i wewnętrzną stronę fajki przewodu smarem silikonowym (wysoka odporność na przebicie) i o dziwo auto zaczęło śmigać aż miło.
    Spróbuj mam nadzieje że pomoże
    Pozdrawiam

  • #34 18 Wrz 2010 14:07
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #35 18 Wrz 2010 14:38
    ociz
    Moderator Samochody

    Chyba nawet więcej niż 1,5kV, w końcu to Ford, 1,3mm przerwy na świecach.

  • #36 18 Wrz 2010 15:01
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #37 19 Wrz 2010 14:49
    stlu1
    Poziom 11  

    swiece sie wymienia a nie izoluje
    reset jezeli wystepuje adaptacja to odlacz akumulator

    u mnie w audi skrzynia zf 5hp24 jak mocno cisne to podtrzymuje chwile wyrzsze obroty ale 1km spokojnej jazdy i juz dziala normalnie

  • #38 04 Gru 2010 07:59
    SZYMON BYDGOSZCZ
    Poziom 35  

    Przyczyna pykania w kolektor została zlokalizowana.
    Złamany był plastik mocujący rurę wlotową powietrza pod podstawą akumulatora i obudową filtra powietrza.
    Brak zaczepu powodował wypadanie rury dolotowej z obudowy filtra powietrza - robiła się szpara na ok 1 cm.
    Pozostałe problemy pozostały - duże spalanie i brak mocy .
    Dobrze , że chociaż nawet przy mrozach auto odpala i jeżdzi bez problemów.
    Zauważyłem też ,że po włączeniu ogrzewania na MAX + podgrzewanie przedniej i tylnej szyby ładowanie spada do ok 11.7 V .
    Po wyłączeniu nawiewu i grzania szyb na chwilę podskoczy do ok 15,6 V i po ok 5 sekundach spada do 14 V.
    Przy odczycie błędów z WEBASTO pokazało zbyt wysokie napięcie zailania.
    Akumulator jest prawidłowy - wapniowy.
    Podobno alternator jest sterowany z komuptera silnika MCU i trzeba w nim zmienić oprogramowanie.
    Dzwoniłem do ASO Ford w Bydgoszczy i nic o tym nie wiedzą .
    Czy coś w tym temacie ktoś wie ?

  Szukaj w 5mln produktów