Witam, już wcześniej poruszyłem temat alternatora który został naprawiony, został wymieniony mostek diodowy. Problem jest tego kalibru iż kontrolka akumulatora świeci nadal:/, sprawdziłem napięcie na aku i mam tak:
Bez obciążenia
1. Zaciski akumulatora 13,65V
2. Alternator 13,72V
Z obciążeniem - klima- światła - nawiew
1. Zaciski 13,52V
2. Alternator 13,66V
i jak pomoże to jeszcze Ecu voltage - 13,535V
Nie wiem co jest grane, wydaje mi się że prawie 14V wystarczy a kontrolka świeci alternator jest na bank dobry, aku również. Czy wina może leżeć gdzieś po stronie instalacji gazowej (BRC czakram+ flash lube)???
Bez obciążenia
1. Zaciski akumulatora 13,65V
2. Alternator 13,72V
Z obciążeniem - klima- światła - nawiew
1. Zaciski 13,52V
2. Alternator 13,66V
i jak pomoże to jeszcze Ecu voltage - 13,535V
Nie wiem co jest grane, wydaje mi się że prawie 14V wystarczy a kontrolka świeci alternator jest na bank dobry, aku również. Czy wina może leżeć gdzieś po stronie instalacji gazowej (BRC czakram+ flash lube)???