Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Autoliv Moduł Tata Indigo 2820 5420 9912

10 Sie 2010 19:43 3255 7
  • Poziom 10  
    Czy macie jakieś informację o tym sterowniku? Pali mi się cały czas kontrolka airbag? Jak by ktoś miał to potrzebuje wsad. Domyślam się że soft jest na kości eprom. Nie mam doświadczenia ze sterownikami ale nikt sie nie chce podiąć naprawy więc musze zrobić to sam.
  • Użytkownik obserwowany
    Na razie nie myśl o wsadach spróbuj to skasować chyba ze auto jest po dzwonie to już inna bajka
  • Poziom 10  
    Samochód jest po kolizji. Nie da sie usunąć błędu. Wyskakuje błąd sterownika i błąd czujnika zderzeniowego.
  • Poziom 10  
    Kody z komputera od Pokorskiego

06,44 ERR SQUIB CONFIGURATION
    06,34 ERR CHILDSEAT CONFIGURATION

Kody błędów Z komputera przeznaczonego do samochodów Nissan
    B1034
    B1044

Instalacja sprawdzona przez elektryka, Wyłącznik od poduszki powietrznej pasażera sprawny, opory mają wartości nominalne.

Jedyne z czym jest problem to z ustaleniem miejsca czujnika zderzeniowego. Według kodów z komputera nissana uszkodzony jest właśnie ten czujnik.
  • Poziom 35  
    Crash w sterowniku i tyle.
  • Poziom 10  
    Chwilowo z powodów osobistych musiałem dać sobie spokój z naprawą modulu. Ale teraz wracam do tematu.

Czy w nissanach i renówkach jest czujnik zderzeniowy po za modułem?

Producentem modułu w tacie jest autoliv. Ten sam producent robi je do renault. Natomiast w nissanie dostawcą jest bosch, Tylko że OBD w Tacie sie pięknie łączy z softem do nissana. Jak wyjaśnić ten fakt?

Czy możliwe jest zamontowanie modułu do taty od nissana lub renault?

• Poziom 10  
    Oto plik z mojego sterownika. Czy ktoś by mógł go oczyścić?
    Oczyszczanie oprogramowaniem od renówki i nissana nie przynosi rezultatu.

Identyczny soft ma tata indica i rover cityrover.