Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1.7 TDS 82 KM silnik issuzu Problem z gaszeniem i

korarm 10 Sie 2010 21:56 2114 1
  • #1 10 Sie 2010 21:56
    korarm
    Poziom 13  

    hej mam 2 problemy
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1297853.html
    znalazłem tutaj jeden temat podobny niestety już zablokowany
    mam podobny problem z astrą 1,7 tds 82 KM
    To jest silnik issuzu
    Moje objawy są takie, ze czasami jak auto zgaszę to jeszcze chodzi ale krótko 3sekundy czasami 5 sekund
    dzieje się to sporadycznie i nie ma reguły czy na ciepłym czy na zimnym silniku.
    Myślałem o wymianie na pompie " zaworu STOP "
    Tylko nie wiem gdzie on się znajduje?
    jeśli ktoś ma z tym doświadczenie to proszę o wskazówki.
    Drugi problem dotyczy obrotomierza.
    Obrotomierz cały czas działa bez zarzutów
    Myśle, ze sygnał bierze z alternatora ale mogę się mylić?
    Problem polega na tym, ze po zgaszeniu auta zostaje na pozycji około 600 obrotów na minute.
    dzieje się tak za każdym razem.
    a po ponownym włączeniu zapłonu opada na swoją należytą pozycje 0 obrotów na minute (silnik zgaszony)
    Bezpieczniki oczywiście wszystkie są dobre.
    myśle, ze brakuje mu jakiegoś zasilania lub masy.
    schemat by się przydał jak ktoś ma.
    Piny przy liczniku ok nie są zaśniedziałe i wyczyszczone profilaktycznie.

    0 1
  • #2 20 Paź 2010 11:48
    korarm
    Poziom 13  

    Witam Jako, ze mój temat nie przyniósł, żadnych odpowiedzi postanowiłem się przypomnieć.
    Obrotomierz teraz zostawimy w spokoju.
    Więc:
    Witam jak w temacie problem dotyczy samochodu:
    Opel Astra 1.7 TDS 82KM 1995r kombi z silnikiem issuzu Tc4ee1
    Naprawiłem dzisiaj alternator (dioda prostownicza spalona) wymieniłem też regulator napięcia, łożyska i uszczelniacz (alternator z pompą hamulcową)
    Od tego czasu auto nie chce zgasnąć.
    Ale czasami gaśnie
    -Czasami tam zgaśnie normalnie.
    -Albo gaszę je Hamulcem i biegiem.
    -Albo wyłączę kluczykiem, wcisnę pedał sprzęgła i bieg to już zgaśnie
    Wcześniej auto miało już taki problem ale sporadyczny i nie taki dokuczliwy!
    Mianowicie zdarzało się tak, że po zgaszeniu chodziło max 3 sekundy.
    Znając życie pewnie jest zaworek gdzieś na pompie wtryskowej który się zacina.
    Tylko gdzie go szukać?
    Trzeba pompę wyciągnąć do tego?
    Dojście do pompy nie jest za fajne. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie z tym to proszę o wszelkie podpowiedzi.

    Dodam jeszcze, że

    jak popuściłem
    1 rurkę od wtrysku to zaczą kulawo chodzić
    2-gą rurkę od wtrysku to zaczą jeszcze kulawiej chodzić
    3-cią rurkę od wtrysku to wreszcie zgasł

    Znalazłem na necie zdjęcie takiej pompy jak ja mam
    http://images50.fotosik.pl/355/1d4aa675bc4fc534.jpg
    Czy ktoś mi powie czy ten zaworek jest od gaszenia silnika?
    Jeśli tak to będzie z imo bo 3 przewody są

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo