Witam !
Nabyłem ostatnio mondka 2003r. 2,0 TDCI kombi.
Posiada on CZ z podwójnym ryglowaniem, na pilota w kluczyku wraz z otwieraniem tylnej klapy.
Posiadam tylko jeden kluczyk z pilotem,drugi jest zwykły,dlatego zdecydowałem sie na alarm z pilotami.Alarm to SEO Dolphin.
Czytając posty na temat montażu trafiłem na sprzeczne informacje na temat przewodów przy GEMie.Raz kolory sie nie zgadzają,w innych postach kolory sa niby ok ale porozrzucane po innych kolorach kostek.
Np. w opisie Cobry z elektrody jest też inaczej,opis tyczy się wersji benzynowej.
Posiłkuje się równierz opisami tytana i SEO bezpilotówki. Szczerze mówiąc trochę zgłupiałem.
Montowałem kiedys zabezpieczenia ,ale trochę lat mineło.Niniejszym temat nie jest mi obcy.Chyba będe musiał zaprząc próbnik do roboty ,jednakze podchodze do tego z obawa ,czy aby to niezaszkodzi modułowi ? Czy można śmiało próbnikiem z żarówką czy z ledami?
Chodzi głównie o sprawdzenie włączników drzwiowych i wysterowanie CZ. Z tego co wyczytałem to jest sterowany masą. Czy ma ktoś pewną rozpiskę do kombi?
I jeszcze prosiłbym o podanie na których przewodach dać odciecie,tylko nie na rozrusznik ,da sie to jakoś ?
W jednym opisie jest fragment schematu ,który chyba robi odcięcie poprzez przerwę czujnika ciśnienia oleju.
Proszę ew info na PW ,z tego co się zorientowałem to schematy odcięc nie są jawne na forach.
Proszę o wyrozumiałość, i jeszcze raz prosze uprzejmie o pomoc,chcę wyjechac autkiem w miasto,lecz bez alarmu trochę sie boję
(choć jak słyszałem fordów podobnoż nie kradną)
Nabyłem ostatnio mondka 2003r. 2,0 TDCI kombi.
Posiada on CZ z podwójnym ryglowaniem, na pilota w kluczyku wraz z otwieraniem tylnej klapy.
Posiadam tylko jeden kluczyk z pilotem,drugi jest zwykły,dlatego zdecydowałem sie na alarm z pilotami.Alarm to SEO Dolphin.
Czytając posty na temat montażu trafiłem na sprzeczne informacje na temat przewodów przy GEMie.Raz kolory sie nie zgadzają,w innych postach kolory sa niby ok ale porozrzucane po innych kolorach kostek.
Np. w opisie Cobry z elektrody jest też inaczej,opis tyczy się wersji benzynowej.
Posiłkuje się równierz opisami tytana i SEO bezpilotówki. Szczerze mówiąc trochę zgłupiałem.
Montowałem kiedys zabezpieczenia ,ale trochę lat mineło.Niniejszym temat nie jest mi obcy.Chyba będe musiał zaprząc próbnik do roboty ,jednakze podchodze do tego z obawa ,czy aby to niezaszkodzi modułowi ? Czy można śmiało próbnikiem z żarówką czy z ledami?
Chodzi głównie o sprawdzenie włączników drzwiowych i wysterowanie CZ. Z tego co wyczytałem to jest sterowany masą. Czy ma ktoś pewną rozpiskę do kombi?
I jeszcze prosiłbym o podanie na których przewodach dać odciecie,tylko nie na rozrusznik ,da sie to jakoś ?
W jednym opisie jest fragment schematu ,który chyba robi odcięcie poprzez przerwę czujnika ciśnienia oleju.
Proszę ew info na PW ,z tego co się zorientowałem to schematy odcięc nie są jawne na forach.
Proszę o wyrozumiałość, i jeszcze raz prosze uprzejmie o pomoc,chcę wyjechac autkiem w miasto,lecz bez alarmu trochę sie boję
