Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes w124 250D problem z podcisnieniem

12 Sie 2010 07:47 13189 7
  • Poziom 15  
    witam
    Od jakiegoś czasu mam problem z gaszeniem silnika wyczytałem ze jest to sprawa podciśnienia. Sprawdziłem siłownik na pompie wtryskowej i działa on bez problemu gasi silnik kiedy dmucham w wężyk.
    Ostatnio rozbierałem regulator wysokości świateł i po tym auto normalnie funkcjonowało, ale nie na długo po 3 dniach znowu nie szło go zgasić.
    Zauważyłem też, że gumowe łączniku rurek podciśnienia są juz popękane i może przez nieszczelność którejś z nich jest problem.

    Bardzo prosił bym o schemat podciśnienia
    model W124
    silnik 2,5D 10zaworów
    z tego co wiem podciśnieniem sterowane jest: zamki w drzwiach, bagażniku i wlew paliwa
    gaszenie silnika
    pozycja świateł
    i na 90% regulacja temperatury od strony kierowcy i pasażera

    bardzo proszę o pomoc
  • Poziom 37  
    Jesteś w błędzie , jeden układ to podciśnienia to sterowanie CZ układ zasilany elektrycznie / pompka / , oraz drugi podciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania / wakum pompa/ Podciśnienie wytwarzane podczas pracy silnika steruje podnośnikami reflektorów i równolegle obsługuje magistralę podciśnień silnika między innymi system gaszenia silnika / zaworek przy stacyjce i siłownik wykonawczy przy pompie / I w tym obwodzie szukaj usterki .Poszukaj na forum , bo już było
    Układ CZ
    mercedes w124 250D problem z podcisnieniem
  • Spec od Mercedesów
    I na pewno podcisnienie nie steruje ogrzewaniem. Jeżeli jest tylko ogrzewanie to nie wykorzystuje w ogóle podcisnienia. Jeżeli jest klima to podcisnienie jest wykorzystane czasami do regulacji klap. Nigdy jednak nie steruje temperatura.
    Podcisnienie kładzie rownież zaglowki.
  • Poziom 15  
    Usterka zlokalizowana pęknięty był gumowy wężyk przy samym siłowniku przy okazji wyregulowałem sobie wolne obroty i znalazłem kilka zbędnych przewodów powietrznych pod maską wszystkie koloru czarnego bez żadnego paska także nie wiem od czego mogą być

    dziękuje za pomoc i schemat
  • Poziom 37  
    szypowski1 napisał:
    Usterka zlokalizowana pęknięty był gumowy wężyk przy samym siłowniku przy okazji wyregulowałem sobie wolne obroty i znalazłem kilka zbędnych przewodów powietrznych pod maską wszystkie koloru czarnego bez żadnego paska także nie wiem od czego mogą być

    dziękuje za pomoc i schemat

    Jeśli były to na pewno zbędne?
  • Poziom 15  
    Czarne przewody które wywaliłem nie były do niczego wpięte leżały sobie kolo skrzynki z bezpiecznikami, naprawdę nie wiem od czego mogły być regulacja świateł działa gaszenie też także co jeszcze może wymagać podciśnienia
  • Spec od Mercedesów
    Czarne przewody służą do napowietrzania instalacji podciśnieniowej - nie są podłączone do niczego. W modelu 124 były wyprowadzone pod deskę rozdzielczą (tam jest czyste powietrze)
  • Poziom 15  
    to chyba włoze go tam spowrotem