Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Outlook 2003 - konfiguracja poczty

wim1177 12 Aug 2010 11:35 4981 4
    wim1177
    Level 2  
    witam
    mam problem z konfiguracja poczty w outlooku 2003. Zrobiłem ustawienia konta, wydaje sie że tak jak powinno to być ale ciągle mam problem z przychodzącym POP. Mam pocztę u siebie na serwerze, na laptopie Windows 7. Wyskoczył mi taki bład.

Zadanie „mail.xxxxxxx.pl - Odbieranie” zgłosiło błąd (0x80042108) : „Program Outlook nie może połączyć się z serwerem poczty przychodzącej (POP3). W razie kontynuacji odbierania tej wiadomości, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym (ISP).”

czy może ktoś pomóc w takiej sytuacji bo jestem laikiem i nigdy tego nie robiłe=m.
    Z góry dzięki
    wim1177
    Level 2  
    witam
    nie mam zadnego administratora. z kolega postwiliśmy firmowy serwer i zrobiliśmy pocztę. Potem kupiłem outlooka i chce go skonfigurawać, mogę wysyłać maile ale nie odbieram

Dodano po 11 [minuty]:

jeszcze wyskoczyło cos takiego

Zadanie „mail.taxcomplex.pl (1): Sprawdź, czy jest nowa poczta w folderze Skrzynka odbiorcza. ” zgłosiło błąd (0x800CCC0E) : „Program Outlook nie może pobrać folderu Skrzynka odbiorcza z serwera e-mail IMAP dla konta mail.taxcomplex.pl (1). Błąd: Nie można połączyć się z serwerem. Jeżeli ten komunikat będzie się powtarzać, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym.”
    Zadanie „mail.taxcomplex1.pl - Odbieranie” zgłosiło błąd (0x80042108) : „Program Outlook nie może połączyć się z serwerem poczty przychodzącej (POP3). W razie kontynuacji odbierania tej wiadomości, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym (ISP).”
    wim1177
    Level 2  
    witam