Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControlSterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak sprawdzić, czy będzie u mnie działała Neostrada 20mb?

Kumczak 22 Sie 2012 18:07 109270 553
    Freeze543
    Poziom 2  
    Witam
    Z góry przepraszam za wtrącenie w temat.
    Jako że jestem laikiem w tej kwesti musze zwrócić się o pomoc.
    Chciałbym się dowiedzieć jaką realną szybkość mogę osiągnać na tej lini.
    Oto parametry z routera.
  • SterControlSterControl
    zylax4
    Poziom 16  
    Witam serdecznie
    Przyłączę się do tematu. Chciałbym się dowiedzieć od ekspertów mniej więcej jaka max prędkość poleci na mojej linii bez większych zakłóceń. Obecnie mam netię 2 mb. Router netia spot podał następujące parametry:

Margines zakłóceń:
    down 31 dB up 24.5 dB
    Tłumienie linii:
    down 22.4 dB up 12.7 dB

Z góry śliczne dzięki.
  • SterControlSterControl
    SATAn_
    Poziom 14  
    Z Netia Spota.
    Marginez nieza duzy ?

Szybkość połączenia: 19.61 Mbps Downstream / 1.18 Mbps Upstream
    Czas trwania połączenia: 0 godziny, 7 minuty
    Maksymalna szybkość linii: 19.66 Mbps Downstream / 1.18 Mbps Upstream
    Margines zakłóceń: 8.10 dB Downstream / 9.20 dB Upstream
    Tłumienie linii: 21.50 dB Downstream / 10.40 dB Upstream
    Modulacja linii: G.992.5 Annex A
    stah300
    Poziom 11  

Chciałbym dowiedzieć się czy są szanse aby na tym łączu poszło mi coś więcej niż 6Mb/s które mam obecnie.
    Może warto przejść na nową opcję neostrady "do 10Mb/s" chociażby ze względu na to, że byłoby taniej.
    ajanek9
    Poziom 28  
    Cytat:
    Chciałbym dowiedzieć się czy są szanse aby na tym łączu poszło mi coś więcej niż 6Mb/s które mam obecnie.
    Może warto przejść na nową opcję neostrady "do 10Mb/s" chociażby ze względu na to, że byłoby taniej.