Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zagadka, odkurzacz plus laser...

12 Sie 2010 21:01 1020 4
  • Poziom 2  
    Szef w pracy zadal mi pytanie jak podlaczyc pewne urzadzenie do lasera, "odkurzacz", ktory zasysa popiol, resztki metalu. Odkurzac jest zasilony i kwestia jest tego typu, ze przed odpaleniem lasera, trzeba kucnac i wlaczyc odkurzacz. Przycisk On/Off. Plan jest taki, zeby zdalnie – funkcja "remote" odpalac odkurzacz. Za kazdym razem jak laser wlaczy sie automatycznie, zeby w tym momencie wlaczal odkurzacz. Jak skonczy obrabiac dana czesc, laser gasnie to odkurzacz tez. I to wlasnie moje zadanie. Ja jestem technikiem mechanikiem, slabo znam sie na automatyce. Przeczytalem instrukcje obslugi odkrzuacza, z japonskiego przetlumaczona na angielski, ale bardzo kiepski angielski. Skumalem z tego, z tylu odkurzacza jest gniazdo do sterowania zdalnego i napisane jest ze nalezy podlaczy trzy przewody do glownego obwodu. Kabel mam zrobic sam plus wtyczka. W instrukcji napisane, zeby podlaczyc trzy przewody 1 i 2 maja robic On/Off. Trzeci to tzw. ground 0 Volt.
    Problem w tym, ze ja nie wiem gdzie je wpiac w panelu. Na chlopski rozum pewnie w miejsce gdzie podawany jest sygnal wlaczajacy laser. Czy ma ktos pojecie jak to zrobic? Bede wdzieczny za ew. podpowiedzi. Krzysiek

Na tym forum obowiązują zasady poprawnej pisowni właściwe dla języka polskiego. Znaki przestankowe stawia się bezpośrednio po wyrazie, potem spacja. Zdanie zaczyna się wielką literą. Znaki diakrytyczne /ogonki/ są integralną częścią naszego języka-> popraw ten post!
    [Akrzy]
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Poprzyglądaj się w szafie sterowniczej czy któryś przekaźnik się nie włącza jednocześnie z laserem, można by go potem wykorzystać