Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik pompy wtryskowej vp44 Opel Vectra

darucha9 12 Sie 2010 21:57 12652 7
  • #1 12 Sie 2010 21:57
    darucha9
    Poziom 2  

    Przeglądałem posty odnośnie tej pompy a dokładnie sterownika. Nie wiem gdzie podpiąć moje pytanie dlatego zakładam nowy temat.
    Problem wygląda następująco.
    Zgasiłem silnik no i więcej nie odpalił. Zaholowałem do mechanika. Ten podłączył komputer i powiedział że padła pompa wtryskowa a dokładniej sterownik.
    Znalazłem w internecie jakiegoś szpeniola który owe sterowniki naprawia.
    Wysłałem stwierdził że jest usterka naprawił odesłał. Zamontowałem no i kaplica.
    Wreszcie udało mi się odpalić auto ale chodzi jakby było zapowietrzone. Przerywa szarpie a na gaz praktycznie nie reaguje. Nie daje się odpowietrzyć

    I tu głównie moje pytanie. Co stałoby się gdybym przy montażu sterownika zamienił pomyłkowo kable te które idą do tyłu pompy tam na dół. Te które wychodzą ze sterownika niżej. Bo jest taka możliwość że mogłem je pomylić.
    Od czego są te kable? i co by się stało jakbym je zamienił i polutował odwrotnie?? Czy mogły by być takie objawy jak napisałem?
    Mechanik powiedział że jak już odpaliłem auto to powinno się już samo odpowietrzyć. A chodziło chyba z godzinę i nic. W ogóle nie chce wejść na obroty i nierówno pracuje na wolnych.

    Proszę pomóżcie bo już brak mi pomysłów. Śni mi się po nocach to auto.

    Od czego te dwa kable i co się stanie jak przylutuję odwrotnie?? POMOCY!

    0 7
  • #2 12 Sie 2010 22:58
    woockash1
    Poziom 8  

    Kable te nie wiem dokładnie (nie pamiętam) od czego dokładnie są ale jestem pewien, że nie ma opcji aby kolejność miała znaczenie (dlatego obydwa są tego samego koloru - czarne).
    Podłącz jeszcze raz auto pod kompa ale myślę, że to źle naprawiony sterownik.

    0
  • #3 13 Sie 2010 00:34
    fil2006
    Poziom 26  

    Oddaj do boscha do regeneracji a nie do znachorów ,sterownik się uszkadza z powodu mechanicznego zużycia pompy oczywiscie .

    1
  • #4 15 Sie 2010 08:53
    niuniu36

    Poziom 27  

    Zatarty tłok przestawiacza kąta wtrysku przy diagnostyce zobaczyć kąt zakładany i otrzymywany i sprawa wyjaśniona

    1
  • #5 15 Sie 2010 10:16
    mux70
    Poziom 10  

    Witam, sterownik się uszkadza z powodu uszkodzenia tranzystora mocy, proponuje oddać nie do Boscha lecz do kogoś kto wie jaki mocniejszy wstawić .

    0
  • #6 15 Sie 2010 10:55
    barubar
    Poziom 26  

    Gdyby był tylko za słaby to by te pompy nie padały jak muchy przy określonym przebiegu...

    2
  • #7 15 Sie 2010 10:57
    tolo
    Poziom 33  

    :arrow: mux70 a wiesz dlaczego uszkadza się ten tranzystor :?: Jeżeli nie to podpowiem, że przyczyną uszkodzenia tranzystora jest uszkodzenie mechaniczne pompy.

    2
  • #8 15 Sie 2010 16:01
    fil2006
    Poziom 26  

    ciekawe czy ktos po wymianie tego tranzystora zrobił historie i monitorował ile to działa ?
    przewaznie auto idzie do sprzedania ,niech sie inny martwi.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo