Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Samsung PS42A457 - Matryca

13 Sie 2010 06:26 3248 5
  • Poziom 9  
    Witam.
    Mam takie pytanie jako że nie znam się na elektronice ale potrafię wymienić np płytke w tv czy coś w tym stylu. Mam Tv jak w temacie, w którym ostatnio padła mi matryca. TV niby jest na gwarancji ale zakupiony w był w UK więc Autoryzowany serwis nie uznaje gwarancji i wycenił naprawę na 2300 pln :/. W związku z czym naprawa przestała być opłacalna :/
    Wczoraj znalazłem na allegro Matrycę własnie plazmę 42 cale, w której wizualnie wszystkie taśmy wyglądają identycznie, i występują w identycznej liczbie. Różnica polega na tym że jest to inny model według naklejki na matrycy. u Mnie w TV jest S42AX-YB04, a oferowana do sprzedaży to S42AX-YD01. I teraz moje pytanie czy ta matryca będzie pasowała do mojego TV??
    proszę o szybka odpowiedź gdyż nie wiem czy rezerwować ją u sprzedającego.
    Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
  • Poziom 9  
    Widzę że nikt się nie wyrywa z pomocą.
    To może z innej strony...
    W jakim TV (które są teraz w sprzedaży) może być zamontowana matryca która będzie pasowala do mojego TV???
    Może ktoś pomóc??
    Pozdrawiam
  • Poziom 25  
    Powinna pasować a przedewszystkim czy gniazda na matrycy sa w tym samym miejscu osadzone
  • Poziom 25  
    Cytat:
    Mam takie pytanie jako że nie znam się na elektronice ale potrafię wymienić np płytke w tv czy coś w tym stylu. I teraz moje pytanie czy ta matryca będzie pasowała do mojego TV??

eprom napisał:
    Powinna pasować

Jak nie będzie pasowała to możesz podać kolegę eprom do sądu z powództwa cywilnego. W razie problemów znam dobrego adwokata.
  • Poziom 43  
    Cytat:
    Mam takie pytanie jako że nie znam się na elektronice ale potrafię wymienić np płytke