Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z monitorem SyncMaster T220 HD

13 Sie 2010 12:53 1220 20
  • Poziom 8  
    Witam.

Włączam komupter, coś zaczęło piczeć i na monitorze okazał się obraz - http://img832.imageshack.us/img832/5180/100813124519.jpg - co mam zrobić w tej sytuacji? Monitor działa - mam tuner TV i obraz z telewizji leci.

Mam monitor SyncMaster T220 HD.
  • Poziom 32  
    Dysk widzi koledze w biosie? Podaj konfiguracje komputera.
  • Poziom 8  
    Pytong napisał:
    Dysk widzi koledze w biosie? Podaj konfiguracje komputera.

Niestety nie znam się za bardzo i nie wiem o co Ci chodzi.. A nie mam jak sprawdzić konfiguracji, bo nie mam obrazu.. A komputer jest z 2002 roku i wiele rzeczy zostało wymienane.
  • Poziom 32  
    Otwórz obudowę. Przeczytaj oznaczenie płyty głównej. Inaczej nie będzie jak pomóc.
  • Poziom 8  
    Pytong napisał:
    Otwórz obudowę. Przeczytaj oznaczenie płyty głównej. Inaczej nie będzie jak pomóc.

Ok, jak sprawdzę to wszystko napiszę. Mi ten obraz wyskoczył na kompie, to mogę go mieć cały czas włączony? Bo nie wiem co zrobić.
  • Poziom 32  
    Wyłącz komputer. Uruchom ponownie. Jak jest to samo to wyłącz całkiem nie ma co na to patrzeć.
  • Poziom 8  
    Pytong napisał:
    Wyłącz komputer. Uruchom ponownie. Jak jest to samo to wyłącz całkiem nie ma co na to patrzeć.

Jak mam go wyłączyć jak nie mam obrazu? Z gniazdka wyjąść kontakt? Czy wcisnąć guzik "POWER" ?
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Włóż płytę instalacyjną windowsa jak masz zainstalowanego i nic nie ruszaj spróbuj ze 3 razy z płytą uruchomić komputer nic nie dotykając u mnie tak zadziałało.
  • Poziom 32  
    KaczyV napisał:
    Pytong napisał:

Jak mam go wyłączyć jak nie mam obrazu? Z gniazdka wyjąść kontakt? Czy wcisnąć guzik "POWER" ?

Przez przycisk power lub dłuższe przytrzymanie przycisku power.