Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Toledo. Wymiana licznika 1M0920821B na 1M0920822E

14 Sie 2010 10:11 7695 17
  • Poziom 10  
    Witam !

    Mam do przełożenia licznik w Seacie Toledo z 2001r. Próbuje zrobić to za pomocą interfejsu vag-k+can. W nowym liczniku chciałbym zmienić tylko ścieżki odpowiedzialne za immo z starego licznika. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi które to są! Dodaje pamięci liczników. Chyba że ktoś zna lepszy sposób wymiany tego licznika.
  • Poziom 33  
    Nie zagrają zamiannie te liczniki.
  • Poziom 10  
    Możesz napisać coś więcej. Dlaczego? Różnica to białe tarcze i prędkościomierz o 20 km większej skali.
  • Poziom 33  
    Immo2 i immo3, ale to powinneś wiedzieć.
  • Poziom 10  
    tego nie wiedziałem! nie mam żadnej rozpiski liczników i jakiej generacji immo siedzią w nich. Wiem że te 2 liczniki montowane były w tym samym czasie. tylko że ten z białymi zegarami w cuprze.
  • Poziom 10  
    dzięki za podpowiedź. Zamykam temat. Za dużo ludzi wmówiło mi że ten licznik będzie działał
  • Specjalista grupy V.A.G.
    A ja bym spróbował, bo ECU 2 generacji z licznikiem z immo 3 lubi zadziałać. :D
  • Poziom 10  
    to jak byś to zrobił?
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Podłączyć, zakodować klucze i sprawdzić czy odpala. Do nowego licznika nowe transpondery wymagane.
  • Poziom 10  
    czyli w pamięci nic nie zmieniać? Ale immo w sterowniku silnika unieruchomi silnik.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    W pamięci nic nie zmieniaj, bo tak nie da rady ze względu na różnice w typie immobilizera. Dopasuj cały licznik, zakoduj klucze.
    Ale musisz brać pod uwagę, że może być problem z kontrolką np. SRS.
  • Poziom 10  
    Z tym dopasowaniem licznika mogę mieć problem ponieważ licznik ma wymazany nr. nadwozia. Podczas zczytywania eeproma wyskakuje login jako końcówka SEZ czyli w tym przypadku 4447. Logując się w liczniku ten pin nie jest przyjmowany i nie mogę dalej dopasować w kanale 50 pin z starego!
  • Poziom 10  
    Witam dołączam się do tego tematu ponieważ jest podobny do mojego problemu.
    posiadam Leona 2002r.silnik arl, immo3 z licznikiem1M0920822d i Chciałem zmienić licznik na 1M0920822E (z cupry) przeczuciem wsad z mojego starego(822D) do tego(822E) i wszystko ruszyło,tylko teraz problem... licznik stary skalowany był do 240km/h,a ten z cupry jest do 260km/h. zaniża mi prędkość o ok 20km.nie wiem jak to zmienić ,przesyłam wsad z (822d)jak by kto mi potrafił zmienić ,bądź wytłumaczyć był bym wdzięczny.
  • Poziom 10  
    dodam ze niestety nie posiadam wsadu licznika (822E) ten co był wgrany był wyczyszczony,albo uszkodzony,nie dało się go zgrać,próbowałem vag-commander-em.Dało się wczytać tylko mój z licznika starego,...proszę o pomoc,zapożyczyłem wsad od kolegi wyżej (artuless) odczytałem go ,oraz mój za pomocą winHex,ale nie wiem gdzie wpisać/przepisać mój win i immo..proszę o pomoc.....
  • Poziom 10  
    Witam.
    Od pewnego czasu mam problem.
    Zachciało mi się MFA w moim Leonie 2003/2004 1.9 TDi ASV.
    Modelowy 2004.
    Dorwałem zegarki z 2000 roku immo2, a w u mnie jest immo3.
    Zakupiłem nowe ,czyste transpondery i zakodowałem je.
    Po jakimś czasie wywalił mi błąd "18263 powertrain data bus".
    Czy wymiana licznika może być przyczyną tego błędu?
    Dodam, że obydwa liczniki są na CAN-nie.

    W tym samym czasie wyczyściłem EGR.
    Szukałem w necie przyczyny tego błędu.
    Na wielu forach piszą ,że błąd map silnika.
    Może ktoś pomoże.
    Pozdrawiam.


    Już zrobione.
    Okazało się, że EGR dał ciała (membrama)