Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a3 2004 licznik SAFE

fil2006 14 Sie 2010 16:39 6967 18
  • #1 14 Sie 2010 16:39
    fil2006
    Poziom 26  

    Witam .
    Audi a 3 2004 r 2.0 tdi ,licznik safe ,komunikacja z licznikiem 17 jest ,z 25 immo w liczniku jest .
    Samochod nie zapala ,w wartosciach zeczywistych w immo klucz ok a jest inny gosciu dorobił sobie .
    Podejrzewam uwalony wsad ,can comander 5.1 czyta przebieg prawdziwy ale nie czyta eeproma z imma i nie czyta pinu .
    Czym mozna zczytac eeprom z iimo 4 ,czy ktos próbował vag can dasch-em?

    Niewiem co kupic do audi po 2004 ,dzieki za jakiekolwiek info.

  • #2 14 Sie 2010 20:27
    janusz2008
    Poziom 33  

    Mogłeś podać nr. licznika, myślę że to MMarelli na HC i crypto. Zapis immo w liczniku.

  • #3 14 Sie 2010 21:10
    fil2006
    Poziom 26  

    Dzięki.Jak nie odesle tego do serwisu to odpisze ,napewno to jest VDO nie marelli ,can comander 5.1 nie czyta eepromu ani pinu wiec nic z tym nie zrobie chyba ze coś kupie .Tylko co żeby było 100 procent pewne ,mam inna a3 i moge pobrać wsad ale nie chciałbym uwalić tej drugiej :-}
    Ten z safe taki przywieziony z niemiec ,rozbity.

  • #4 14 Sie 2010 23:13
    Andiv
    Poziom 32  

    Trudno odczytać eeprom w programatorze ? Rozbierz i sprawdź czy jest na c66 jak tak to moge pomóc.

  • #5 14 Sie 2010 23:29
    fil2006
    Poziom 26  

    Nie stosowałem takich metod nigdy ,nie szedłem w tym kierunku ,bardziej wole sprzęt jaki zczyta eeprom poprzez gniazdo diagnostyczne ,jest to wygodne i co ważne łatwiej pobrać wsad z auta nieuszkodzonego nie rozbierając nic .
    Po 2004 na canie musi sie dać ,pytanie tylko czym .Dzieki za checi pomocy ,jak sie zdecyduje to to rozbiore i dam znać .

  • #6 15 Sie 2010 08:46
    janusz2008
    Poziom 33  

    Magicdaschcan z wykupioną opcją ok.2tyś.

  • #8 15 Sie 2010 11:10
    janusz2008
    Poziom 33  

    To jest cena podstawowa, są jeszcze funkcje za dopłatą.

  • #9 15 Sie 2010 15:53
    fil2006
    Poziom 26  

    ok dzieki ,zadzwonie i zastanowie sie , dowiem sie ile kosztuje nowy licznik i ile mozna skasowac ewentualnie za naprawe tego .

  • #10 17 Sie 2010 23:50
    fil2006
    Poziom 26  

    a więc ten magicdaschcan full wersja wszystko co może to zmienić przebieg i odczytać pin .W tych licznikach jest ten micronas procesor i nie ma możliwości zgrania zawartości pamięci .
    Klucze zrobi bez problemu jak masz pin ,nowy nożyk po numerze vin kosztuje do a3 240 zł ,szkoda sie naciągać z kombinacjami i dorabianiem ,tyle że trzeba czekać 2 tygodnie.Pilot jest drorzszy bo 280 więc można szukac gdzies w necie ,pozatym klucza używki nie zaprogramujesz do immo ,pilot spoko jesli częstotliwośc ta sama i nie jest walnięty .

    Dodano po 1 [minuty]:

    Klucz dorobili używke i safe się wyświetliło podejrzewam ,trzeba czysty klucz i tyle wydaje mi się .

  • #11 18 Sie 2010 01:01
    szajbus181
    Poziom 14  

    jeśli masz odczytany pin i posiadasz VCDSa to dalej mogę cie pokierować. Ale przed tem upewnij sie czy auto nie było kradzione

  • #12 18 Sie 2010 08:40
    fil2006
    Poziom 26  

    dzięki wiem ,pin to wszystko reszta prosta ,mam vcds ale olałem to bo nie będe inwestował w bezsensowny program po to żeby tylko zrobić to auto .Poza tym samochód z zagranicy ,niema jeszcze dokumentów i własciciela bo nie sprzedany więc kluczy nie zamówią w serwisie .
    Jak pisałem na niejednym poscie serwis koduje za ok 160 zł więc jak zamawiasz klucz za 240 to może jeszcze zmniejszą cene .Samochody sprowadzane przez chandlarzyków są po prostu psute przez gości którym zlecają te niby naprawy ,bo wymagań chandlarze nie mają rzadnych BYLE PALIŁ .Zastanawiam się kiedy się tutaj prawo zmieni w tej dzungli .Jesli ktoś sprzedaje audi 2004 rok i nie wyda na klucze w serwisie 300 zł bo za drogo i szuka tańszego to jest tandeciarzem a ten co się podejmuje dorobienia klucza to idiota .

    Dodano po 5 [minuty]:

    Ps:usuneli immo żeby palił .pewnie zapłcili 200 , {nowy klucz 240 }rozbierając sterownik ,który pewnie po kilku tygodniach lub miesiącach woda zaleje i szlag go trafi .Safe dalej na liczniku ,centralny zamek nie dział ,klima nie działa jest to wynikiem blokady licznika {imma}klucz jest dorobiony lecz stary używany ,nie mam możiwosci zaprogramowania używki .

    Dodano po 7 [minuty]:

    Spoglądając w przyszłoć ,kupi ktoś auto ,pojedzie znowu nie do serwisu tylko do elektryka czy kogoś tam .Nie dział mi central ,clima ,gośc bez doświadczenia w tych autach zacznie tam cuda robić :-} wyobrażacie sobie co tam się będzie działo ??Tak wygląda psucie auta w Polsce .
    Winny 1 idiota który nie wydał ok 350 zł :-}}}

  • #13 18 Sie 2010 10:40
    Andiv
    Poziom 32  

    fil2006 napisał:
    W tych licznikach jest ten micronas procesor i nie ma możliwości zgrania zawartości pamięci .


    A co ty tam wiesz... Fejsiarz jesteś, jak czegoś nie zrobisz po kabelku to sie odczepiasz.

    Cytat:
    Jesli ktoś sprzedaje audi 2004 rok i nie wyda na klucze w serwisie 300 zł bo za drogo i szuka tańszego to jest tandeciarzem a ten co się podejmuje dorobienia klucza to idiota .


    Tak to prawda. Z tym że serwis bierze: 260 za klucz, 160 za kodowanie jeżeli jest pin, 230 za ściągnięcie pinu - dane z przed miesiąca - rzeszów. Jak ktoś ma czym to max 160 za prekodowany tp plus swoja robota. I nie zamierzam sie kłócić ale takie są fakty.

  • #14 18 Sie 2010 15:02
    fil2006
    Poziom 26  

    Andiv widzisz w czym polega problem .W tym że to kraj oszustów ,nie ma czegoś takiego jak 230 za ściągnięcie pinu w audi ,dlatego że podłączasz vas ,wchodzisz w procedure kodowania klucza ,łączysz się online ,zresztą tester Cie prowadzi i kodujesz klucz ,pinu nie widzi ten co robi .Zrobiłem chyba kilkadziesiąt kluczy w serwisie przez kilka lat ,a to gubili ,a to akcje serwisowe itp.
    Serwis na poziomie kasuje za czas ,kodowanie klucza liczone jest ok 40 min + procedury otwarciaq zleceń itp ,max godzina .
    W dublinie 40 e ,niemcy 35 e .

  • #15 28 Wrz 2010 18:16
    Arcyk3
    Poziom 13  

    udało mi sie odczytać pin VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 licznik to 8P0 920 900 K VDO H73 0300 ,program troszkę opornie to robi ale udało się
    pozdrawiam

  • #16 29 Wrz 2010 01:20
    fil2006
    Poziom 26  

    to i tak nie ma sensu :-}

  • #17 29 Wrz 2010 08:19
    janusz2008
    Poziom 33  

    To pokaż to co przeczytałeś.

  • #18 29 Wrz 2010 23:39
    Arcyk3
    Poziom 13  

    Zwyczajnie odczytałem pin(xxxxx),. przymierzam się do zmiany licznika tylko nie wiem jak się do tego zabrać ,czy jak dopisze vin do licznika to czy kluczyk będzie pasował ,da się zakodować do imo ? czy nowy pestkę trzeba będzie
    pozdro

  • #19 30 Wrz 2010 00:45
    rox1
    Poziom 18  

    Witam ...........robiłem to w caddy da sie opanować ,wymieniałem zegar z małego fisa na duży to prawie to samo wszystko jest opisane na wiki ross-tech ,wymiana zegarów ,powodzenia .............

    pozdro rox...........

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson