Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sieć play, nie radzi sobie z techniką Samsunga !!!

markhack6 15 Sie 2010 18:34 3209 4
  • #1 15 Sie 2010 18:34
    markhack6
    Poziom 13  

    Sieć play, nie radzi sobie z techniką Samsunga,
    samsung załamuje ręce nad swoim sprzętem.

    prosty problem------------------------------------
    Zablokowane wychodzące zapomnianym kodem 4 cyfrowym.
    Jak to odblokować?,wymiana karty sim nic nie pomogła,pisemne zgłoszenia do działu technicznego sieci PLAY, z opisem zaistniałej sytuacji nic nie dały.
    Telefon na innych kartach sim ma aktywne wychodzące, inne telefony na mojej nieszczęsnej karcie sim mają zablokowane wychodzące kodem,wystarczy podać kod 4 cyfry, który próbowałem wprowadzać np: 1234,0000, i wiele innych numerów i zawsze wywala błędny kod.
    Pozostaje stukać przez miesiąc albo czekać na odpowiedz z play.
    Prosiłem przy wymianie karty sim czy da się zresetować ustawienia lub usługi czy jak to nazwać, powiedzieli że mogą wydać tylko duplikat karty.


    Zapomniany kod można usunąć tylko telefonem, którym się wpisało trzy razy błędnie kod, telefon zablokował możliwość wpisywania kodu,bo właściciel się pomylił trzy razy.
    Serwis samsunga nie jest wstanie usunąć blokady jedynie przez wgranie softu.
    kodem całkowitego resetu telefonu jak zaproponował serwis *2767*3855# tego nie ruszy.
    Proszę o podpowiedz, czy dobrze myślę, telefon szajsunga model S3750 po trzecim błędnym wpisie kodu 4 cyfrowego zablokował możliwość edytowania kodu i wyświetlił napis "kod zablokowany" i do tego czasu operator sieci play i serwis samsunga nie są wstanie nic z tym zrobić, chyba że oddam telefon z kartą do serwisu samsunga.
    Zablokowana jest karta sim, która wysyła informacje przez telefon do operatora o blokowaniu połączeń wychodzących?

    1 4
  • #2 15 Sie 2010 18:44
    irek6311
    Poziom 33  

    Zablokowana jest usługa na karcie SIM !
    operator powinien to wyłączyć w BOK ,
    wymiana SIM nic nie da jak nie zdejmą ograniczeń usług ,
    dlatego też na innych kartach usługi działają ok markhack6
    tylko operator Play może rozwiązać ten problem .

    0
  • #3 15 Sie 2010 19:22
    markhack6
    Poziom 13  

    BOK w PLAY to zła podpowiedz, oni polecili wymianę karty SIM a po wymianie karty stwierdzili że u nich jest wszystko ok. Dlatego teraz poszło pismo.
    Jednoznacznie powiem zaczyna mnie kusić, z czytanie zawartości karty, mam gdzieś jeszcze takie ustrojstwo tylko program się zawieruszył.

    0
  • #4 15 Sie 2010 19:31
    irek6311
    Poziom 33  

    Pin 2 jak masz to spróbuj ,
    kodu nie ustalasz sam więc posprawdzaj wszystkie kody od Play .

    0
  • #5 15 Sie 2010 19:33
    markhack6
    Poziom 13  

    pin 2 mam był w użytku do tego stopnia że się wkurzyłem i 10 razy celowo wpisałem puk, teraz jest już trzecia karta sim.

    Po kilku dniach-
    serwis Samsunga stwierdził:
    trzykrotne błędne wpisanie kodu 4-o cyfrowego założonego wcześniej na połączenia np: wychodzące blokuje na zawsze możliwość odkręcenia pomyłki.
    Jedyny ratunek to wysłanie Samsunga albo raczej szajsunga do serwisu wraz z kartą SIM, co uczyniłem z żalem bo jestem bez telefonu.
    Mój wniosek Samsung + sieć PLAY = Gówno.

    0