Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pierwsza płytka CD4047 Krok po kroku

16 Sie 2010 16:23 6560 8
  • Poziom 9  
    Witam ;) Nie znalazłem na elektrodzie takiego tematu. Jestem zielony w dziedzinie robienia płytek - płytki malowałem zawsze markerem. Chcę namalować płytkę w programie Eagle. Kompletnie sobie z nim nie radzę. Nie mogę znaleźć układu scalonego..

Jakby był ktoś taki dobry i krok po kroku napisał co mam zrobić aby zaprojektować taką płytkę. Chcę zrobić prosty układ: http://www.eres.alpha.pl/elektronika/fusion_images/schematy/sch279.gif

Pozdrawiam :)
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 9  
    Dzięki. Znalzałem w bibliotece ten układ. Jak mam go przenieść na schemat?
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 41  
    Wchodzisz w bibliotekę 40xx.lbr
    Otwierasz bibliotekę układu 4047 i wybierasz jaka ma być jego obudowa. Jeżeli wybierzesz DIL14 to ją zaznaczasz i dajesz OK. Wtedy zamknie się okno wyboru a wybrany układ będziesz miał pod myszą. Wybierasz miejsce gdzie go chcesz położyć i naciskasz LPM(lewy przycisk myszy). Adekwatnie robisz z innymi elementami z innych bibliotek.
  • Poziom 39  
    cziken55 napisał:
    Dzięki. Znalzałem w bibliotece ten układ. Jak mam go przenieść na schemat?

Witam
    Przecież już książkę napisano i to nie jedną na temat obsługi tego programu.A zawarte tam informacje prowadzą "łopatologicznie", krok po kroku. Wystarczy poszukać, wpisując "samouczek eagle", tylko ci się nie chce.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 41  
    Kolego Bonkot
    Jak zwykle, trochę przesadzasz w osądzaniu innych.