Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Focus I TDDI - problem z ładowaniem

16 Aug 2010 21:22 2469 6
  • Level 10  
    Witam,

    Mam problem z Foczką (tddi 2000r). W ciągu ostatniego roku z 5-6 razy zawiesiły mi się szczotki w rozruszniku przez co nie mogłem odpalić. Pukanie w rozrusznik rozwiązywało sprawę. Piszę to, bo podejrzewam że ma to związek z moim problemem, a teraz do rzeczy. Po przejechaniu 3km (z włączoną klimatyzacją) zapala mi się lampka ładowania. Potem zapala się ABS. Następnie gasną te dwie kontrolki i pojawia się kontrolka poduszki. Następnie gaśnie wyświetlacz z przebiegiem, wskaźniki paliwa i temperatury, a na końcu prędkościomierz z obrotomierzem i przygasają prawie do zera światła. Jednym słowem prądu brak (radio gra). Jak zgaszę to nie odpalę, jest tylko takie cyknięcie. A teraz co najbardziej mnie dziwiło to to, że jak odczekam z 1min to już lekko zakręci. Po dłuższym odczekaniu odpali normalnie. Proszę o sugestię co jest winowajcą:)
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 42  
    Brak ładowania - tak sądzę . Sprawdzałeś to już??
  • Level 10  
    Nie robiłem jeszcze nic konkretnego. Skoro akumulator jest wyładowany, to czemu po godzinie jest już sprawny mimo tego że silnik jest wyłączony?
  • User under supervision
    Napraw rozrusznik.
    Jakiej firmy alternator?
  • Level 10  
    Ogólnie powiem tak. Do piątku nie mam dostępu do auta. Na razie zbieram informacje co może być przyczyną takiego zachowania.

    Rozrusznik oryginalny Motorcraft
    Alternator również oryginalny
  • Level 42  
    Co ma rozrusznik do przygasania świateł i zapalania się kontrolek w czasie pracy silnika , może to Kolega jaśniej? Widzę ciemność!
    Natomiast , brak ładowania daje takie objawy , radio gra ponieważ będzie pracować i prz 9V - sterowanie 5 V , głowiczka w.cz. 5 V , tylko końcówka mocy będzie słabsza / cichsza/ , jest zasilana 12V.
  • User under supervision
    Kolego emeryt2 a czy lubisz podnosić maskę i klepać rozrusznik?