Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z rozdzieleniem kablówki

17 Sie 2010 11:52 1454 4
  • Poziom 9  
    Witam, mam kablowke i chciałem podłączyć ją do innych pokoi, podłączyłem rozgałęźnik i mam taki problem że na niektórych kanałach dość mocno śnieży a w telewizorze do którego kablówka była podłączana te kanały odbierają w porządku, i nie wiem czemu tak sie dzieje, nie znam się za bardzo na takich sprawach i nie wiem co zrobić, może trzeba jakiś inny rozgałęźnik, jakiś ze wzmacniaczem? dziwne jest to że w zeszłym tygodniu miałem też tak podłączone, na tych samych kablach i rozgałęźnikach i wszystko było ok ale musiałem zamówić własną kablówke z "powodów rodzinnych" i myślałem że zmienie tylko wtyczki i powinno działać a tu troszke lipa, co może być przyczyną tego że niektóre kanały śnieżą? no wiem że skoro w jednym tv odbiera więc coś sygnał jest chyba słabszy, możecie pomóc?
  • Poziom 12  
    Witam!
    U siebie w domu miałem tak samo. Rozwiązaniem jest rozgałęźnik aktywny, tzn. taki ze wzmacniaczem antenowym i zasilaczem.
  • Poziom 43  
    Nawet zwykłe zagięcie kabla antenowego o zbyt małym promieniu może powodować tłumienie na różnych częstotliwościach. Zagięcia kabla powinny być łagodne. Jak to u Ciebie wygląda?
  • Poziom 9  
    dzięki za pomoc, spróbuje kupić ten rozgałęźnik może pomoże, kable też sprawdze, większość jest na strychu więc może jakiś się zgiął czy coś, dzięki
  • Poziom 14