Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 1.9TDI Silnik AFN.

17 Sie 2010 14:15 25572 5
  • Poziom 9  
    Witam.Posiadam paska z 99r 1.9tdi ostatnio wymienilem w nim pompe wtryskowa poniewaz sie zatarla.paliwo bylo za suche.Wymienilem pompe i odrazu caly rozrzad.Zlozylem odpalil wszytsko ladnie ale mocy nie mial.Pomyslalem ze przestawie pompe o milimetr w silnik i podepne waga.Dzisiaj zachodze do auta chcialem przestawic je i ledwo co zapalilo i zaczelo sie kopcic na siwo dodaje gazu i nic nie reaguje.Czy teraz moga byc wtryski ? czy musze przestawic pompe?Jestem teraz za granica i mam ciezki problem do vaga.Czy ktos mial taki problem ze wymienil rozrzad i auto ledwo chodzilo i dymilo i po przestawieniu pompy zaczelo normalnie chodzic?Czy to poprostu beda wtryski ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 18  
    Nie szukaj sobie roboty. Zostaw wtryski.
    Sprawdź najpierw jaki masz kąt wtrysku na rozgrzanym silniku, vagiem.
    Rozrząd robiłeś na blokadach?
    Bądź pewny najpierw ustawień rozrządu i najwążniejsze pompy (skoro była zmieniana), później ewentualnie można szukać dalej.
    Jeśli auto dymi na siwo, tzn. że jest zbyt późny kąt i trzeba przyśpieszyć, czyli przestawić pompe, lub pasek.
  • Poziom 27  
    MarcinMrn napisał:
    Witam.Posiadam paska z 99r 1.9tdi ostatnio wymienilem w nim pompe wtryskowa poniewaz sie zatarla.paliwo bylo za suche.Wymienilem pompe i odrazu caly rozrzad.Zlozylem odpalil wszytsko ladnie ale mocy nie mial.Pomyslalem ze przestawie pompe o milimetr w silnik i podepne waga.Dzisiaj zachodze do auta chcialem przestawic je i ledwo co zapalilo i zaczelo sie kopcic na siwo dodaje gazu i nic nie reaguje.Czy teraz moga byc wtryski ? czy musze przestawic pompe?Jestem teraz za granica i mam ciezki problem do vaga.Czy ktos mial taki problem ze wymienil rozrzad i auto ledwo chodzilo i dymilo i po przestawieniu pompy zaczelo normalnie chodzic?Czy to poprostu beda wtryski ?


    Jeśli można dla jasności, jak Ty tą pompę przestawiłeś (gdzie i co odkręcałeś) ???
  • Poziom 9  
    Witam.Nie pisalem neta nie mialem.Pompe przestawialem tak jak na forum pisali poluzowac srubki i ustawic z wagiem w pozycji 49-53 udalo mi sie ustawic 55.Auto palilo.Teraz po podlaczeniu drugi raz wagiem pokazal sie blad Nastawnik Objetosci N 146 kod 1268.I co teraz? czytalem troche na forum wstepnie pisza ze to pompa wtryskowa uszkodzenie mechaniczne.Ok moze i racja ale zakladam juz 3 pompe do tego auta i jezdzilo dobrze ostatnio az na drugi dzien chcialem pojechac do pracy i zapalilo ale na gas zero reakcji i siwy tzn jasny dym szedl.NIe mam juz sil naprawde.Jestem za granica i zakupilem juz 3 pompe paliwa.3 tydzien juz nie latam paskiem.fakt ostatnio dwa dni jezdzil.macie jakies rady na to?ten nastawnik dawki to jest w srodku w pompie ?czy to ten czujnik co na dole pompy jest i jest wypuszczony kabelek?czy to poczatek wtrysku jest ?

    Dodano po 16 [minuty]:

    Mam jeszcze takie pytanie.Kupilem ta pompe robilem wszytsko sam.NIe ustawilem jej na znaku.Tylko widzialem na kole byla kreseczka i jakis znak na metalowej obudowie rozrzadu biala farba.mniej wiecej ustawilem to.Ale wydaje mi sie ze to nie to.Jutro sprawdze czy wogole pompa podaje na wtryski paliwo.Jezeli nie to czeka mnie wymiana kolejnej pompy wtryskowej.To juz 4 moja.Wszytsko przez to ze kupilem zlego paliwa.Za suche.I przy kazdej pompie wymienialem filtr i wraz cos nie tak.DLatego pytam czy jak jest to kolo na pompie jak mozna je ustawi w jakiej pozycji powinno byc >?posiada ktos zdjecia?jezeli ktos by chcial moge fotki porobic i wrzucic.dlatego jutro sprawdze rozrzad i pompe i zobacze czy zapali i czy paliwo idzie na wtryski.Opisze caly zabieg jutro.Z gory dzieki za odpowiedzi
  • Moderator Samochody
    Cytat:
    wymienilem w nim pompe wtryskowa poniewaz sie zatarla.paliwo bylo za suche

    Coś tam wlał ?, Błąd N146 wali gdy sterownik nie widzi odpowiedniego napięcia z potencjometru, po przyłożeniu stosownego na elektromagnetyczny nastawnik, czyli albo zacina się on mechanicznie (opiłki), albo ktoś wstawił "tuning" w postaci pewnego pudełka między złącze pompy a wiązkę
    A rysunek masz, ale nic to nie da, bo problem tkwi gdzieś indziej, nie w ustawieniu pompy
    VW Passat B5 1.9TDI Silnik AFN.