Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

C5 '05 2,0HDI wiatrak chłodnicy

carrot 18 Aug 2010 09:59 570 4
  • #1
    carrot
    Moderator of Cars
    Problem wygląda następująco: wiatrak ze zintegrowanym modułem regulacji obrotów zachowuje się jak próbkująca przetwornica, tj zaczyna się kręcić, zrobi parę obrotów, wyłącza się i tak w kółko, żeby było zabawniej robi to nawet chwilę po wyłączeniu kluczyka, żeby było mniej zabawnie to kosztuje on 1500zł, co martwi właściciela, również martwi go fakt, że klima działa tylko gdy auto jedzie, jakoś niechętnie chce działać w korku ;)
    Czy ktoś z kolegów walczył z podobnym problemem ?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Helpful post
    #2
    kybernetes
    Level 39  
    Tak, miałem niedawno coś takiego w C5 III. Do tego brak defektów w sterowniku. Przedzwoniłem instalację była sprawna. Po wymianie wentylatora wszystko wróciło do normy.
  • #3
    carrot
    Moderator of Cars
    A orientujesz się może co leci tymi dwoma kablami ze sterownika do wiatraka ?, napięcie, pwm czy coś innego ?
    W ogóle to dziwne rozwiązanie, jeden przekaźnik koło akumulatora włącza drugi w wzmocnieniu czołowym, żeby wiatrak dostał zasilanie, francuska myśl techniczna...
  • Helpful post
    #4
    kybernetes
    Level 39  
    Jednym kablem leci PWM, drugi to sygnał zwrotny o prędkości wentylatora, niestety nie znam jego parametrów. Jeżeli to ważne to mogę zdjąć przebiegi i podesłać, jednak będziesz musiał poczekać parę dni zanim mi się trafi odpowiednie auto.
  • #5
    carrot
    Moderator of Cars
    Dzięki wielkie, jak leci pwm, to sobie go wysteruję na stole