Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Actros 1840 , 2001 rok , problem z chłodzeniem

Mega1 18 Sie 2010 15:41 3953 6
  • #1 18 Sie 2010 15:41
    Mega1
    Poziom 8  

    Witam . Jesli jest to mozliwe prosze o pomoc bo mam problem w Actrosie 1840 z 2001 roku . Problem jest taki ze po właczeniu klimatyzacji lub ustawienie na zimny nadmuch z kratek wydostaje sie ciepłe i zimne powietrze naraz a czasami leci tylko ciepłe . co moze byc przyczyna i najlepiej od czego zacząc - w jedny serwisie podpowiedzieli mi ze to panel sterujacy w konsoli jest uszkodzony ale po wymianie nic to nie dało - czasami jest dobrze ale wiekszosci przypadków zle .
    Dzieki bardzo za pomoc !

    1 6
  • #2 19 Sie 2010 23:42
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 23 Sie 2010 16:55
    Mega1
    Poziom 8  

    Dzięki bardzo za pomoc . Spróbuje i zobaczę czy pomoże ta wymiana zaworu .

    Jeszcze jedno pytanie - aby dostać sie do nagrzewnicy trzeba to zrobić od wnętrza kabiny czy od zewnątrz ?? Dokładnie nie wiem gdzie ona sie znajduje .

    I tak z innej beczki - co może być przyczyną tego ze za każdym razem gdy rozładują sie akumulatory i odpalę samochód na kable od innego to rozprogramowuje mi sie skrzynia biegów i musze za każdym razem robić nauczanie ??

    0
  • #4 23 Sie 2010 18:07
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 08 Paź 2010 20:47
    Mega1
    Poziom 8  

    Po wymianie zaworu nagrzewnicy wszystko działa idealnie :-)) dziękuje bardzo za pomoc . Tylko małe ale - w moim Actrosie zawór nagrzewnicy był jednak na zewnątrz kabiny - z przodu pod maską , na widoku . Pozdrawiam o wielkie dzięki .

    0
  • #6 08 Paź 2010 23:59
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 09 Paź 2010 11:02
    Mega1
    Poziom 8  

    Przepraszam , zwracam honor - faktycznie zapytałem o nagrzewnice a nie o zawór :-)) . Ale i tak przydał sie demntaz całej konsoli bo mozna było ładnie wyczyscic . Co do sprzęgła nie miałem jeszcze okazji sprawdzić ale wydaje mi sie ze to faktycznie wina wciskania sprzegła przy odpalaniu na kable . Jak tylko pierwszy raz to przetestuje to dam znać .

    0